Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 4 aprilie 2016

Acum 3 ani aflam ca o sa am o fetita :)

Facebook-ul mi-a reamintit ca acum 3 ani aflam ca o sa am o fetita. :) Deja 3 ani... ce a zburat timpul. Parca mai ieri ma gandeam la momentul in care urma sa-mi strang puiul de om in brate, parca mai ieri visam si ma bucuram de fiecare miscare a piticei mele in burtica.
In 3 ani viata mea s-a schimbat colosal de mult! Am invatat sa ma bucur de fiecare moment, de tot. Am devenit mai obosita, m-am obisnuit cu mai putine ore de somn, insa m-am umplut de o multime de momente frumoase,de amintiri minunate!
Sotul meu e tare: "Aura iti dai seama ca fiica noastra chiar vorbeste?" Da, chiar vorbeste foarte bine. Are 2 ani si 7 luni si peste 8 zile, 2 ani si 8 luni insa vorbeste extrem de corect si cunoaste multe cuvinte si stie sa le foloseasca in contextele potrivite.
Ieri a fost asa de dulce pitica ca a primit o ciocolata de la o vecina, seara cand am venit de la plimbare si i-am zis ca o desfacem dupa ce ne spalam pe maine. La care ea : "mama, sa nu ma plostesti". :)) Am ras cu lacrimi. Adevarul e ca stie sa ma suprinda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu