Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

sâmbătă, 18 iunie 2016

Linistea locuintei!

Adevarul ca expresia "cati bani ai dat, atat te va tine" e chiar reala. Nu cred ca sunt singura care uneori a facut rabat de la calitate, in detrimentul pretului. Si cele mai des am facut rabat la capitolul obiecte sanitare.
Asa m-am trezit ca poate o baterie pentru chiuveta a inceput sa curga si sa dea rateuri. Asa m-am trezit ca un racord flexibil a cedat mai repede decat altul, asa m-am trezit ca para de dus s-a transformat intr-o adevarata fantana arteziatana, in sensul ca si furtunul de dus a inceput sa curga.
Si dupa ce am patit-o de cateva ori si m-am bucurat ca am fost totusi acasa si nu mi-am inundat vecinii, mi-am promis ca nu voi mai cumpara obiecte doar pentru ca sunt ieftine. Mi-am promis ca voi cumpara obiecte de calitate la preturi bune. Cei de la depozit-online.ro au o multime de obiecte sanitare la preturi  de invidiat. Asa se face, ca e mai bine sa ai si rezerve acasa, in cazul in care se intamplat sa se strice para de dus tocmai in weekend, tocmai seara tarziu sau robinetul de la bucatarie incepe sa-si spuna varsta. Stiu ca solutia e sa inchizi apa, dar totusi ai nevoie de ea. Ca pana la urma o platesti si ar fi pacat ca un eveniment de genul sa-ti strice ziua, weekendul sau poate chiar parchetul din casa, care se va umfla si sigur, nu de placere, ci de faptul ca e inundat.
Sigur nici vecinul nu se va bucura ca dupa ce tocmai si-a renovat acasa, are din nou de lucru. Pana la urma toate obiectele din casa au o anumita durata de viata, si bine ar fi sa tinem cont si de acest aspect, daca  nu vrem sa fim pusi in situatii neplacute.
Asa ca eu, mi-am promis ca nu voi cumpara obiecte care sunt doar ieftine si atat. Uneori mai bine dai un ban in plus, si stii ca te alegi cu calitate, garantie mai mare si sigur liniste in propria casa.
Nu degeaba sunt producatori consacrati, care garanteaza sigur peste 2 ani durata de viata a obiectelor sanitare.
Asa ca, mai bine cumperi un produs mai scump, dar bun, decat 10 ieftine, care nu fac decat sa-ti strice ziua, weekendul si sa mai aduca si probleme vecinilor tai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu