Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 22 iunie 2016

Wowfixit-siguranta ecranului tau!

Dintotdeauna mi-a placut sa tin pasul cu tehnologia, dar in sensul de a "fi la moda", ci in sensul de a ma bucura de performantele care mi se ofera in domeniul acesta "smart": smarphone, smart tv, smart app si cate ar mai intra in aceasta categorie, insa acestea sunt primele pe lista.
Ei bine, intamplator acum ceva vreme m-am trezit ca am trecut de la android la ios. A fost o trecere spectaculoasa, pentru ca sunt doua sisteme total diferite. Cum eram obisnuite cu o multime de scurtaturi, de tot felul de aplicatii care sa-mi indicii temperatura din camera si alti senzori care ma tineau la curent cum mai tot ce era in jur, a fost iti dai seama o trecere spectaculoasa. Ei bine, a fost una care mi s-a parut prea dificila. Eram ca un copil aruncat in valuri, fara prea mult ajutor. Asa ca a trebuit sa ma invat singura cam cum sta treaba cu ios-ul. M-am invatat destul de repede, cel mai mult mi-a placut faptul ca ma trezeam cu aplicatii blocate, cu nevoia de restare a telefonului.
Ei bine, o data cu aceasta bucurie a venit si inconvenientul, pe care si acum il consider ca fiind asa: un telefon cu un ecran mult prea sensibil. Parca prea sensibil chiar si pentru mine. Doar cu fiica mea am mai avut atata grija, ca si cu telefonul.
Si cu toata grija mea, cu toate foliile de protectie, tot m-am trezit cu ecranul zgariat. Mare suparare pe mine. Iti dai seama ca e tare neplacut sa vezi ca dintr-o intamplare, in care nu era vina ta, telefonul are ecranul zgariat.
Ah da, ca sa nu uit ca cine mi-a montat folia de protectie, care ziceau ca e sticla, desi nu era a montat-o total aiurea, pentru ca s-au format bule de aer, semn ca prietenul de la service-ul de telefoane mai avea inca de lucru. Ce bine mi-ar fi prins un produs care sa-mi ofere o protectie ultra rezistenta la zgarieturi, cazaturi si care sa nu-mi formeze si bule de aer in momentul montarii!
Daca il aveam pe wowfixit, probabil ca acum aveam ecranul telefonului intact, fara zgarieturi si fara sa ma gandesc ca o sa fiu nevoita sa scad din pret datorita zgarieturilor de pe ecran. O sa ma intrebi de ce nu mi-am montat o alta folie pe ecran? E simplu: pentru ca mai toate iti iau din senzitivitatea ecranului, de parca nu ai avea un smartphone de ultima generatie, ci unul abia aparut.
Dar nu ti-am zis de ce mi-as fi fi dorit sa am wowfixit, ce este si de ce merita sa-l ai si tu. Pai e cea mai noua solutie, care inglobeaza tot ce ai nevoie pentru ca ecranul telefonului tau sa fie protejat 100% fara sa-ti ia din senzitivitatea, fara sa fie greu de montat.
Ei bine, wowfixit este practic o soluție care se aplică pe ecranul telefonului, tabletei, laptopului sau chiar smartwatch-ului pentru a le proteja impotriva socurilor, a zgarieturilor. Ce se intampla dupa ce aplici aceasta solutie? Simplu: solutia se intreste dupa aplicare si se transforma intr-un strat asemanator sticlei. Mai mult de atat acest strat nu formeaza  bule la aplicare sau dupa, este ultra-rezistent la zgarieturi, este anti-bacterian și pe deasupra invizibil.





Aceasta solutie o gasesti pe http://wowfixit.com.ro/.
Si ca sa nu patesti ca mine, si sa te trezesti cu ecran zgariat, eu zic sa te bucuri de cea mai noua inovatie in domeniu. Le are pe toate: e invizibil, nu strica senzitivitatea ecranului, nu formeaza bule de aer si e si usor de montat. Nu o sa ai nevoie de cineva anume, care sa te ajute sa nimeresti toate colturile ecranului. Deci nu trebuie sa fii expert! Expertul e wowfixit si e sigur ceea ce ai nevoie pentru ca tu si smartphone-ul tau sa fiti in siguranta!.
Ia priveste cat e de simplu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu