Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 29 noiembrie 2016

... e chiar bine sa butonezi laptopul!

Stii cum sunt eu cand prind laptopul? Ca un copil scapat de sub observatie :)) Nici nu stiu ce sa fac si cum sa fac cat mai multe. Am deschis laptopul de vreo jumatate de ora, cat timp doarme cea mica, si nu stiam la ce sa ma uit prima data. Asa se face ca le-am deschis pe toate. :)) Da-i cu youtube-ul, da-i cu tune-in-ul, deschide blogul! Nici nu stiam ce sa scriu pe blog, atatea cuvinte aveam in minte. In fiecare zi se intampla multe lucruri frumoase in viata mea. Evident ca sunt si momente enervante, dar despre acelea, alta data. Azi sunt bucuroasa pentru ca la anul merg la Untold!!! Am incercat si eu in zadar vineri sa cumpar bilete, dar in cateva minute imi aparea sold-out, desi tot incercam plata cu cardul, numarandu-ma printre cei preinregistrati. Ma bucur ca totusi cei de la Untold s-au tinut de promisiune, iar noi, cei care am avut probleme am primit un nou mail care ne trimite catre linkul de cumparare. Si, yeee!! Merg la Untold!!! Anul acesta nu am fost. Am tot zis lasa ca o sa cumpar biletele, apoi s-au tot scumpit, am zis ca e prea mult, apoi as fi dat oricat sa merg la Armin si nu mi s-a aratat. Anul viitor il astept pe Armin cu urechile deschise si cu energia mea!
In rest, astept weekendul cand eu si Nico ne sarbatorim anticipat. :) Ea de ziua numelui, eu de...ziua mea. Maine job, joi liber, vineri job si weekend liber, ca asa e cand lucrezi pentru tine, mai poti si sa fentezi. :)
Anul acesta mi-am schimbat jobul: lucrez pentru mine. Puteam sa o fac de anul trecut, de cand afacerea e pe rol, insa nu a fost nevoie de mine in mod special. De anul acesta,da, iar eu ma bucur ca am luat aceasta decizie. E drept ca sunt zile cand imi vine sa bat o multime de oameni, ca asa e cand lucrezi cu oamenii, dar ma pot bucura si de relaxare in urechi, ma trag singura de urechi si uite asa. :)
Astept cu mare drag Craciunul, astept pentru ca pitica mea e fascinanta de tot ce inseamna mos, cadouri, zapada.
Si asa pe final, o piesa care m-a prins la secunda. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu