Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 22 noiembrie 2016

Halal mame!

De o saptamana sunt prizionera unor virusi care m-au tinut in pat cateva zile bune. Atat de bolnava cred ca nu am mai fost de mai bine de 10 ani. A fost ingrozitor. Nu am putut sa-mi inghit nici macar saliva din cauza amigdalelor. Ei bine,inainte dr acest eveniment groaznic, m-am mirat cum pot sa fie anumite mame chiar in halul acesta. Despre ce vorbesc? Ei bine, la gradinita la Nico s-a stabilit ca o data pe luna fiecar familie sa duca cate un pachet de servetele umede si un pachet de servetele uscate. Stiu, urmeaza sa mearga Nico si cu hartia igienica in buzunar. Ei bine, eu cea mai uituca persoana din lume imi aduceam aminte la fiecare inceput de luna sa duc rezerva mea de necesitati pentru cei mici. De doua saptamani am aflat intamplator ca anumite mame au hotarat ca mai bine sa strangem bani, cica lunar,ca sa se cumpere servetelele cu pricina. Evident ca am intrebat si eu cine a hotarat si de ce nu au fost consultati toti parintii. Explicatia lor a fost atat de hilara precum exprimarile lor agramatice, care nu stiu ce e aceea cratima,virgula, habar n-au cand se folosesc doi de "e" sau cand e litera "e" urmata de litera "i". Efectiv am ramas masca sa aflu ca pentru ele e dificil aceasta operatiune. Cum naiba sa uiti asa ceva pentru copilul tau? Daca le spui ca sunt denaturate si ca nu te-ar mira daca si-ar uita copiii la gradinita ar sari de 20 de metri. Apai, doamnelor cu asemenea raspunsuri nu va suparati daca va numesc cretine. Sigur nu uita de programarea la epilare, la unghii tehnice si la coafor. Sigur stiu si cand au programari la salon si pentru luna ianuarie. Evident ca am intrebat ca orice normal de ce avem nevoie de o noua regula, cand totusi cea care era in vigoare functiona, chiar si pentru mine, cel mai uituc om din lume. Rapuns nu au avut sa-mi ofere. Asa se face ca pe mine chiar nu ma intereseaza regula lor, iar eu merg pe regula mea. Sa ne mai miram ca cei mici au comportamente iesite din comun? Cu asemenea exemple nici nu se poate altfel.
Poate ca lecitina le va ajuta pe distinsele doamne sa-si aduca aminte de responsabilitati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu