Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

duminică, 12 februarie 2017

De la Frozen la filmul cu batranu'....

De vreo 2 luni si un pic am descoperit si noi hbogo-ul. Si Doamne ce bine e cu el! Nu mai trebuie sa caut pe smart tv-ul, pe youtube-ul cele mai bune filmari, sa ma bat de tot felul de fake-uri. Asa se face ca deja Nico are o lista intreaga de desene si de filme pe care le adora. Primul a fost: Frozen! Si ne-am uitat la Frozen de am invatat pe dinafara toate replicile. Ba in engleza, ba in romana. Am trecut la urmatoarea etapa: Rapunzel.  Si ne-am uitat la Rapunzel si la Gheroghe Bagheloghe, de stim mai bine ca regizorul ce urmeaza. A urmat apoi "Brave". Pentru Nico a fost filmul cu Merida. Si mama ce ne-a placut la toti. Si mie mult de tot, ei si mai mult. 
Apoi am descoperit Hotel Transilvania 2. Ca sa-mi spuna Nico ce desen isi doreste sa vizioneze imi spunea: "Mami, vreau desenele acelea cu 'blea, blea". :)) E din desenul animat. CIne nu l-a vazut nu stie. Eu am stiut ce vrea. 
Bun, apoi am descoperit Micul Print. Nici nu a clipit 2 ore si ceva cat a fost filmul de animatie. Minunat! Nici eu nu l-am vazut. Micul Print e tot Micul Print si pentru Nico. Apoi am descoperit " A Christmas Carol", care pentru Nico e filmul de animatie cu "batranu". 
-Mami, ne uitam la filmul cu batranul?  :))
Acolo eu trebuie sa citesc, ca filmul nu e in romana, e cu subtitrare in romana. Si asa a fost prima data cand i-am citit la Nico in timp ce ne uitam la film. 
Dupa filmul cu batranul am descoperit filmul cu Quipachi, adica Rodencia si dintele. Prima data cand mi-a zis am stat cateva secunde sa ma gandeste. Apoi m-am prins repede despre ce este vorba.
Are deja o lista lunga de preferinta.  Sunt multe filme de animatie, de desene animate care nu au prins-o deloc.  Am incercat 101 Dalmatieni, Pinochio, insa nu au fost castigatoare. Adevarul e ca nici pe mine nu ma mai prind acum dupa ce am vazut minunatii de animatie ca cele enumerate mai sus.
E fascinant sa vezi cum  copiii dau titluri proprii filmelor.
Eu sigur nu reuseam sa gasesc titluri asa de frumoase. Cel mai mult imi place cum zice : "mami, hai sa ne uitam la filmul cu batranu' ".
Apropo, la multi ani iubirea lui mama! Azi ai mai pus inca o luna la cele 41 de luni! Sa fii la fel de vesela si deschisa! Te iubesc mult <3 p="">

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu