Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 15 mai 2018

Nu intreba!

     Stii cum e la bloc, auzi cand ragaie vecinul, auzi cand vorbeste la telefon...tot! Uneori auzi si ce nu trebuie, ca deh, asa e la bloc. Ei bine, unde stau, momentan, pentru ca urmeaza anul viitor mutarea la casa noua ( de abia astept!), apartamentele din jur au fost cumparate si reamenjate. Ei bine, de vreo 2 luni cei de sus tot modernizeaza. Frate, bubuie si gauresc de zici ca tin mortis sa ajunga la hartia igienica a mea din baie. Iti dai seama ca ii doare undeva de orele de liniste. Problema e ca atunci cand ai copil, trebuie si liniste. Si eu am nevoie de liniste ca unele nopti sunt scurte pentru mine, asa ca ma odihnesc ziua, cand se poate logic. Daca pana acum hotara doar fiica mea, acum hotarasc si vecinii. Ii rog o data sa respecte macar 2 ore de liniste, ore afisate la intrarea in bloc, merge sotul meu, alti vecini, nimic. Totul dureaza pana pleci de la ei. Am luat legatura si cu proprietarul, ca cei de sus sunt doar cica niste "meseriasi". Eu tind sa cred ca sunt doar niste frustrati cu gauritoare in mana. 
Enervata la culme de situatie, intreb si eu alte mamici pe grupurile de mamici din Cluj ce au facut in situatie similara. Doamne si Fereste pe unde a ajuns discutie, Doamne ce oameni exista in lumea aceasta! M-am crucit: nu cred ca am primit sfaturi mai proaste niciodata! Jur! Si tind sa cred ca in spatele raspunsurilor sunt sigur niste oameni cu multe probleme si frustari. Cred ca am multumit de vreo 3 ori, ca asa se face, insa discutia a tot continuat. Am sii dat "unfollow". Si cred ca e ultima data cand mai adresez vreo intrebare pe grupurile de mamici. Si asta apropo de postarea dinainte.
Astept sa merg undeva sa-mi cante pasarelele si sa uit de agitatie, nebunie si toate! Astept escapadele urmatoare, care nu vor intarzia sa apara. Pana la concediu mai am de asteptat. Evident, e o asteptare care merita in fiecare an.
Sper sa nu fiu ca un titanic care se prabuseste pana atunci :))) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu