Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 2 decembrie 2013

L-am gasit!!!

Sambata am iesit toti 3 la plimbare. Am avut si un scop precis: sa imortalizam copacul Nicoletei. Asa ca am luat-o noi la picior, prin parculetul, unde mi s-a spus ca a fost plantat. Am crezut ca dupa cateva aruncari de priviri, il vom gasi. Nici vorba! Erau extrem de multi copaci si o zona larga de colindat. Nicoleta in brate la tatal ei, iar eu langa ei, ne-am apucat sa citim numele copiilor, montat pe copaci. Asa am descoperit nume, de care nu am auzit pana acum: "Aenis", de exemplu. Era plin de Matei, Alessia, Mark sau Marc, nici urma de Nicoleta.
Am cercetat toata zona, dar nimic. Am fost dezamagita ca nu am gasit copacul Nicoletei. Asa ca duminica, dupa ce m-am trezit, savurand in bucatarie o cana de lapte, aruncand o privire pe geam, am zarit niste copaci, proaspat " montati". Am lasat cana jos, m-am echipat si am plecat sa gasesc copacelul lui Nicole a mea. Si m-am apucat eu sa citesc numele. Majoritatea copiilor mentionezi, aveau doua prenume. Iar predomina Alessia, Marc etc. 
Mi-am zis ca nu voi pleca acasa, fara sa gasesc ceea ce cautam! Zis si facut: am cercetat fiecare coltisor din parculet, si cred ca am vazut mai bine de 50 de copaci. 
Intr-un final am gasit si copacul Nicoletei!!! Yeee! M-am bucurat ca un copil, care primise cadoul mult visat. Era un fel de "cadou". :) Am imortalizat copacelul si apoi bucuroasa am plecat acasa. 
La primavara viitoare, la vara viitoare o sa am o sarcina mare: sa-mi duc pitica ca sa-si vada copacelul! Cu siguranta ca va trebui sa-l udam zilnic, sa-i punem in jur ceva floricele, poate chiar sa-i lasam si un prieten, care sa-i tina de urat. 
Copacelul acela va primi multa dragoste! Acesta este copacelul Nicoletei! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu