Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

duminică, 22 decembrie 2013

Un somn de nota 10!

Nicaieri nu-i ca acasa! E o expresie valabila pentru fiecare dintre noi. Fiecare coltisor din casa noastra ne "imbratiseaza", ne transmite mesajul clar, ca suntem in siguranta, ca suntem protejati.
Asa cum acasa e doar...acasa la tine, asa si somnul cel mai dulce e in patul tau. Nicaieri nu ma odihnesc mai bine decat...acasa. Ciudat sau nu, dar asternuturile ne influenteaza in mare parte...somnul.
Am mai multe seturi de asternuturi, dar nu toate imi ofera o...calitate a somnului. Pur si simplu nu-mi transmit mesajul :" Aseaza-te, intinde-te si patrunde in taramul ... viselor." Parca sunt asternuturi care ma...resping, la fel ca persoanele din jurul nostru. Sunt asternuturi create pentru fiecare dintre noi. Cred ca, si simplele lenjerii de pat transmit un mesaj clar, in functie de materialul si culoarea aleasa. 
Intotdeauna asternuturile din bumbac creponat s-au potrivit perfect cu...mine. Mereu m-a cuprins somnul, atunci cand m-am lasat condusa in adancul...visurilor. 

Lenjerie Bumbac Creponat E-09

Casa Victoria


Pe site-ul http://dormitor-baie.ro/, am gasit exact asternuturile care ar da...culoare visurilor mele si care mi-ar transmite mesajul ca "pot sa dorm linistita".
De foarte multe ori calitatea somnului ne influenteaza starea de spirit. Nu e de mirare de ce atunci cand suntem posomorati, irascibili ni se spune ca "nu am dormit bine". De multe ori lipsa somnului, ne determina sa avem reactii...neplacute. Poate cine stie, lenjeria de pat aleasa nu a avut grija de...somnul nostru.
Culoarea lenjeriei de pat contribuie la starea noastra de spirit. Culorile ca si, galben, verde, albastru ne ajuta sa beneficiem de...vise placute si un somn linistit. La fel ca si culoarea pe care o alegem pentru peretii camerelor, asa si culoarea lenjeriei de pat, trebuie aleasa in functie de personalitatea noatra.
Poate vei spune,ca e de-a dreptul ciudat....ceea ce am afirmat! Pai incearca! Convinge-te! Alege diferite materiale, texturi si culori pentru lenjerile de pat si probeaza-ti...somnul de noapte. Vei descoperi care este tipul de lenjerie de pat, care ti se potriveste si care te ajuta sa fii in forma a doua zi, pentru ca ti-a oferit un somn de nota...10! :) 
Cele care nu au primit nici nota de trecere, nu au ce sa caute in...patul tau.:) Nici macar nu merita un loc in dulapul tau!
Un loc pe blogul meu merita si urmatoarele bloguri: http://bloguluipascu.blogspot.ro/ http://www.terendevanzareturda.blogspot.ro/,http://www.lumealapas.blogspot.ro/, http://notadesubsol.wordpress.com/,  htttp://undoiblog.net/. :)


2 comentarii:

  1. Buna, Aura, iti multumesc mult pentru inscriere, as vrea sa te rog numai sa nominalizezi 5 bloguri la finalul articolului pentru punctul 3 din regulament. Nu este nevoie ca acestea sa si participe, doar sa fie lansata invitatia. :)
    Iti doresc multa bafta!

    Sarbatori fericite! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, Simona! :)
    Si eu multumesc pentru invitatie, voi mentiona.
    Sarbatori linistite si minunate sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere