Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 28 septembrie 2020

Tu poti fi personajul cartii indragite!

 Sa devii mama e cu siguranta cea mai mare provocare si in acelasi timp un sentiment care nu are termen de comparatie. Inca de la primele dansuri in burtica incepi sa-i canti,sa-i citesti povestioare,sa-i transmiti toata dragostea ta.

E absolut spectaculos ce poate simti o mama! Copiii de cand se nasc sunt fascinati de culori,de voci,de imagini. 

Primele carti pe care i le-am cumparat fiicei mele au fost acelea mici cartonate cu imagini,forme si culori. Era mereu fascinata si imita sunetele acelor imagini: de la animale pana la masini. 

Apoi am zis ca nu ar strica sa-i iau carti care sa aiba incorporate pe langa imagini si sunetele aferente imaginilor. Evident ca cel mai mult a fost fascinata de sunetele animalelor. Si acum le indrageste, chiar daca deja are 7 ani.

Apoi pe parcurs am ajuns  si la povesti cu si mai multe imagini si care nu aveau foarte multe cuvinte, foarte mult text. 

Una dintre povestile pe care fiica mea le-a adorat si chiar dupa putin timp a si reprodus-o este :”Mami ma vei iubi daca...” E o poveste emotionata si foarte frumoasa! Si eu am indragit-o imediat, ba chiar am plans la prima citire.

O alta poveste care este in lista noastra scurta are titlul “Cum adoarme puiul meu”. E o carte pe care o includem la fiecare lectura. E cumva cartea care deschide cercul de lectura al fiecarei seri, inainte de somn.

Lista cartilor iubite de fiica mea continua cu “Pomul cel darnic” si “ Fetita care coloreaza visele”.

Adevarul e ca nu ai cum sa nu indragesti astfel de povesti minunate! Si eu de abia astept sa i le citesc.

Cel mai frumos e ca am descoperit ca editura “Elefantul Meu” ofera carti educative pentru copii. Si mai mult de atat, cartile se pot personaliza cu numele copilului tau. Nu e minunat? Cred ca cel mai frumos cadou pe care il poti oferi copilului tau. Fiica mea ar fi extrem de incanta sa primeasca o carte cu numele ei pe ea, in care ea sa fie personajul principal al cartii!

Sunt atat de multe povesti frumoase,calde,voioase,educative incat e greu sa faci o alegere gresita. Am trecut peste povestile clasice ale copilariei mele,care sincer,ma inspaimanta acum cand le recitesc,mi se par atat de dure, cu atat mai dure cu cat fetita mea isi creeaza imagini atunci cand citim. E normal sa vizualizeze povestea in imagini, atunci cand apare doar textul.

Trecand la lista de carti pe care fetita mea o indrageste ,o alta poveste care i-a mers la suflet din prima este “Micul print”. Prima data am vazut desenul animat,apoi am citit cartea. E fascinanata pentru noi! De abia astept sa-i ofer in curand o carte personalizata de la editura Elefantul Meu. Tu ce mai astepti?

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu