Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 16 decembrie 2013

Multumesc pentru fiecare zi!

Iti multumesc pentru ca ai aparut in viata mea! Iti multumesc ca dai sens vietii mele , iti multumesc pentru ca esti langa mine in fiecare zi, iti multumesc pentru lacrimile de fericire, iti multumesc pentru toate momentele minunate, pe care mi le oferi.
De multe ori un "multumesc" face cat o mie de cuvinte, iar un zambet din partea fetitei mele, face cate o mie de cadouri. Nu am sa uit niciodata ziua in care mi-am sarutat printesa, cand am atins-o pentru prima data. Atunci am stiut ca viata mea va fi minunata in fiecare zi. Asa si este! Din 12 august 2013 orele  mele de somn s-au redus, fiind recompensate cu multe bucurii: bucuria de-ati tine puiutul in brate, de a-i vedea evolutia zi de zi. Sunt fascinata de modul, in care imi arata cat de mult ma iubeste, desi este o mogaldeata de 4 luni. De fiecare data cand ma vede zambeste, gangureste, da din picioruse. E minunat cand ma tine de degete, cand se uita la mine cu ochii ei mari, cand zambeste, cand istoriseste de-ale ei povestioare.
Ma uit inapoi si-mi aduc aminte cat de mult a evoluat si ma bucur de fiecare clipa alaturi de ea. Multi parinti spun: " De abia astept acea perioada...", referindu-se la perioada in care un copil umbla, vorbeste, insa eu nu ma grabesc, eu vreau sa surprind si sa savurez fiecare clipa cu ochii mintii si a sufletului.
Timpul trece si dupa ce a trecut ne pare rau ca s-a scurs asa de repede.
Sa fii mama este cel mai frumos sentiment din lume! Este ceva unic, pe care il traiesti doar din postura de...mama. Sa afirmi: " imi dau seama ce inseamna", nu e nici pe departe ceea ce simti cand esti ...parinte. Chiar daca in primele luni de viata sunt multe nopti nedormite si se strange multa oboseala, totul se anuleaza o data ce-ti tii puiutul in brate.
Fiecare atingere, fiecare zambet, fiecare strans la piept, fiecare scutec ud schimbat, fiecare baita,  fac ca viata sa fie minunata si m-a determinat sa ma intreb, de ce nu mi-am propus sa devin mai devreme, mama. Toate la timpul lor, ar spune mama mea.  Trebuie sa-i multumesc din suflet sotului meu, care a fost tot timpul alaturi de mine, care mi-a inteles lacrimile, gandurile, sentimentele, care a avut grija de mine de 10 ani incoace. Acum are grija de 2 fete si o face cu multa dragoste si caldura sufleteasca!
Multumesc fetitei mele, multumesc sotului meu!

6 comentarii:

  1. e de-a dreptul minunat sa fii mama. fetita mea de 3 ani jumate, ma intreaba „mami esti fericita?” pt ca eu mereu ii spun ca sunt fericita ca ea e fetita mea...sa creasca sanatosi toti puiutii

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa intrebare din partea fetitei tale. E minunat cum si copiii la randul lor, se intreaba aceleasi lucruri, pe care ni le adresam si noi...noua. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :) s-a nascut de ziua mea....sau eu m-am grabit si m-am nascut de ziua ei ?:)

    RăspundețiȘtergere
  4. :) tu te-ai nascut de ziua ta si ea....de ziua ei. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere