Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 13 decembrie 2013

Parfum cu miros...regal!

Intotdeauna am avut o afinitate pentru....palarii. Mereu am fost fascinata de palariile purtate de regina mama a Marii Britanii. Probabil ca de aceea, atunci cand am fost mireasa mi-am asortat rochia, cu o palarie alba cu trandafiri. Palaria mi se pare ca denota un plus de eleganta si ca se potriveste perfect cu titlul ... regal.
O tinuta este completa, daca pe noi ne "asezonam" cu un...parfum pe masura. Acel parfum, care ni se potriveste, care ne ofera suficienta putere, un strop de seductie si multa eleganta. 
Nu stiu daca mi se intampla doar mie, insa cand folosesc un anumit parfum, parca ma transform intr-o alta...persoana. Una, care ar putea oricand sa tina loc celor mai inalte...titluri nobiliare.
Cred ca si parfumul, pe care-l folosim transmite un mesaj: " sunt puternica", "vreau sa fiu sedusa", "nu sunt disponibila", "ma simt iubita". Fiecare parfum are povestea sa, o poveste pe care noi o rescriem atunci cand il folosim. 
Ce poate fi mai placut , decat sa te afli in mijlocul unui camp cu...lavanda? O imensitate de flori mov, care te imbie cu mirosul lor si care te avertizeaza ca nu-si doresc sa le strici...uniformitatea. Cu siguranta ca as fi incantata sa fiu "detinatoarea" unui asemenea trofeu al esentelor: "Lavanda Parfum",  adapostit de http://www.britishgallery.ro/ro/89-yardley. Acelasi parfum este comercializat si de farmaciile Centrofarm.
Ca sa faci o femeie fericita trebuie sa-i daruiesti...multa dragoste. O dragoste, care poate fi asezonata cu parfumul ei preferat. Ce poate fi mai minunat decat sa daruiesti acel ceva, pe care stii ca-l va purta zilnic pe pielea ei catifelata? Acel "ceva" este esenta unei flori, ce se regaseste si in gradinile britanice. Ai zice ca o data ce te-ai "condimentat" cu un strop din parfumul regal, incepi sa te simti ca ...o regina. Regina parfumurilor nobile.
Pentru o persoana nobila, mama mea, as alege aceasta mireasma de parfum: "Lily of The Valley Parfum". Adora mirosul de lacrimioare. Sunt florile ei preferate. Asa ca, care ar fi parfumul mai potrivit pentru ea, decat acela in care simte ca toata lumea e la picioarele ei. 
"Lily of the Valley Parfum" ar fi cadoul perfect pentru a-i spune inca o data ca este o femeie minunata, puternica si ca merita sa poarte un...aer regal.

-Lily of The Valley Parfum- 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu