Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 12 februarie 2013

14 saptamani

Azi avem 14 saptamani! Am trecut de primul trimestru, iar peste 2 saptamani, cand voi merge la controlul lunar la medic, eu si sotul meu vom afla daca luam hainutze de culoare rosie ( rozul e o culoare oribila) sau de culoare albastra. Indiferent ce culoare va fi castigatoare, important e ca piticul nostru sa fie sanatos si sa se dezvolte armonios. Va urma si ecograful 3D, insa acela la 20 de saptamani, in rest toate analizele, testele care trebuiau facute, si au fost destule, au iesit perfect. E minunat acest lucru. M-am uitat pe net in fiecare saptamana, sa vad cum evolueza piticul. La 14 saptamani, e perfect dezvoltat, masoara cam 9 cm si are deja 110 g. Uhu, ce mare e deja! Acest lucru se vede si pe burtica mea, care tot creste. Atat eu, cat si sotul meu, incepe sa constientizam ca vom avea un copil. Eu vorbesc cu pitic toata ziua ;)) Sunt sigura ca ma aude. Ii pun muzica, multe lucruri frumoase. Faptul ca voi fi mama, e un sentiment minunat, incredibil de frumos, nu poate fi descris in cuvinte. Te schimba cu totul, devii alta persoana. Poate cine stie, ma apuc si de gimnastica pentru gravidutze, insa acasa. Am sa-mi cumpar o bila imensa si am sa ma distrez pe muzica, fara sa intind coarda normal. Si acum te las sa citesti aceste randuri si sa asculti o piesa pe care eu o ador mult de tot! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu