Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

sâmbătă, 7 martie 2020

Nu mai accept compromisuri!

Stii cum e sa ti se intample aceleasi lucruri, iar tu sa nu te inveti minte? Pai asa am patit eu acum mai bine de o saptamana. Desfasurarea unui eveniment a fost la fel ca in anii trecuti. Adica te chem sa vii la o zi de nastere cu cateva ore inainte, fara sa te anunt cu cateva zile inainte, desi ti-am vorbit de cum il pregatesc. Ba mai mult, chiar te-am rugat sa ma ajuti cu tortul si cu baloanele si apoi dupa ce am petrecut tot weekendul cu prietenii, duminica dimineata te sun sa te chem sa vii la o felie de tort. 
Ghici ce am facut? Evident nu m-am dus. :) Adica mi se intampla astfel de situatii in fiecare an. De ziua ta de nastere esti plecat cu prietenii, ca zici ca viata merita traita. De ziua fiicei mele zici ca pleci la un prieten care isi serbeaza si el ziua de nastere. De ziua mamei esti iar plecat, ca viata merita traita, de Craciun esti cu prietenii, de Pasti esti din nou plecat. Si cumt e astepti sa raspund cand mereu sunt ultima pe lista? Ca si cum totul e ok? Dar de ce? Dar pentru ce? Si de ce sa tot ma comport ca si cum totul e in regula, cand de fapt nu e si cand stii ca am discutat despre astfel de situatii si ti-am spus ca nu imi place. Si acum vii sa ma intreb de ce te evit, de ce sunt suparata de tine? Pai ori esti prost, ori chiar nu-ti pasa. Si apoi intrebi pe cei de langa mine ce e e cu mine. Tot cu mine. Pai chiar nu mai vreau sa-ti explic de ce. AM OBOSIT SI NU MAI VREAU SA FAC SA FIE BINE PENTRU TOTI CEILALTI, MAI PUTIN PENTRU MINE. Ani de zile asta am facut si m-am facut pres. Ba chiar am fost numita si invidioasa, geloasa. Si uite ca tot eu am avut dreptate cand am zis ce am zis. 
Doar am avut curajul sa spun adevarul, fara ca sa te menajez. Nu ca sa vezi ca poate esti intr-o pasa, ca poate ai nevoie de regim special. Mereu te-am primit cu bratele deschise, mereu am inteles ca poate ai nevoie de mine cand vrei tu. In schimb, tu nu ai facut acest lucru nicioadata! Si chiar niciodata, pentru ca pentru mine ai fost disponibil doar cand ai vrut tu, nu cand a trebuit sau cand mi-am dorit eu. Si acum tot tu te intrebi ce si de ce? 
Nu te mai intreba si nici nu ma mai intreba, ca m-am plictisit si am obosit sa-ti spun de atatia ani acelasi lucru. E clar, nu ai inteles, nu ai vrut, iar eu nu mai vreau sa inteleg, sa inchid ochii.
Nu am de ce si nici nu mai vreau. Fii cu cine vrei tu cand vrei tu. Eu nu mai vreau sa fiu cu tine, doar cand vrei tu. Am luptat, m-am zbatut, m-am suparat, am plans, am suferit destul. 
Ar trebui sa acceptam ca vietile noastre au trasee diferite si ar trebui sa intelegi ca intoatdeauna familia a fost pe primul plan, lucru pe care nu pot sa-l spun despre tine. Mereu ceilalti au fost mai importanti.
Cand te-am chemat la mine la job ca sa stam la povesti, ca te plangeai ca nu poti dormi, mi-am spus ca ma ajuti "daca te platesc". Si cu acest raspuns ai spus din nou totul...
Fii cu cine vrei tu, ca pe mine m-ai pierdut!



2 comentarii:

  1. Este foarte bine sa iei atitudine cand este cazul, nu poti fi tu cea care cedeaza la infinit ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand ajungi la nivel maxim, categoric ca nu mai poti "inghiti" chiar totul, ca inainte. :)

      Ștergere