Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

sâmbătă, 18 iunie 2016

Avionul copilariei!

Cine nu are copil,sa-si faca. Oh da, crede-ma ca e o expresie pe care toti parintii o au in gand. E drept ca sunt si multe momente cand si-ar dori sa fie din nou celibatari sau doar gandul la un copil. Eu singur sunt cea care nu ar vedea viata fara un copil. Sigur m-as plictisi. Asa cred. Cu pitica mea toata ziua e plina, impartita pe diferite activati. Pentru da, sa tii un copil ocupat ai nevoie de idei, locuri si sigur de rabdare. Si uneori de multa convingere ca sa treceti de la topogan si la alta activitati ce necesita cumparaturi, aglomeratie. Nu ai chef de multe ori, dar daca trebuie nu prea ai de ales. 
Fiecare copil se plictiseste de jucariile sale si uneori gaseste o distractie mare intr-o simpla sticla de apa, intr-un set de chei sau doar privind furnicile ce trec grabite pe langa piciorusul sau. 
Pitica mea e innebunita dupa avioane. Trebuie sa le vada pe toate care le aude pe afara, se minuneaza de ele, se bucura cu maxima sinceritate si sunt convinsa ca si-ar dori sa aiba avionul ei in miniatura.
Am gasit unul in depozitul de jucarii. E exact avionul care ar tine-o ocupata multa vreme, e cel pe care l-ar duce peste tot cu ea si e sigur cel care i-ar duce gandurile departe de somnul pranzului.
Mie sigur mi-ar oferi cateva momente de respiro si acelasi avion mi-ar duce gandurile departe de agitatie, in inaltul cerului si sigur m-as trezi ca pot sa visez cu ochii deschisi fara ca sa fiu mereu in alerta. Pentru ca da, atunci cand esti parinte, esti mereu pe pozitie de fuga, de plecare, mereu pregatit cu bratele sa cuprinda jucariile de afara, copilul si alte 2 plase pe care le-ai umplut la cumparaturi.
Si sa fiu sincera, si eu ma joc cu jucariile fiicei mele. E asa de bine uneori sa fii copil si sa ti se permita, fara sa ti se atraga atentia ca nu dai dovada de maturitate.
Acesta e farmecul jobului de parinte: poti sa fii copil oricand, e chiar indicat, poti sa te joci cu toate jucariile din jur, te poti prosti fara sa te gandesti ca nu e cazul si ramai vesnic copil.
Nu te mira ca fiica mea iubeste avioanele, ca doar nu e obligatoriu ca toate fetele sa iubeasca daor papusile si atat. Pana la urma nici baietii nu iubesc doar masinile.  Nu-i asa ca am dreptate?
Ca tot ziceam de avion, ma pregatesc sa lasi si eu gandurile sa zboare o data cu el, chiar daca e doar un avion in miniatura. :)
Tu cu ce jucarie noua iti vei suprinde copilul? Nu, niciodata nu e de ajuns si nici suficient pentru a tine un copil ocupat. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu