Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 22 iunie 2016

Garantia la puterea a 6-a!

Fiecare zi mi-o incep la fel: cu o cacao cu lapte, fara zahar. In fiecare dimineata, indiferent ca e ora 3 dimineata sau 7, deschid frigiderul, scot faptele, il torn in cana, il pun in cuptorul cu microunde sa se incalzeasca, apoi presar pudra de cacao peste el si de abia astept sa-mi incep ziua.
Ma intrebam intr-o zi cum ar arata ziua mea fara frigider? Nu ar fi una deloc buna. Nu as avea unde sa-mi depozitez toate legumele, mancarea gatita, laptele care ma ajuta sa fiu in forma.
E ca si cum as avea o casa fara usa. E ca si nu as avea curent. Fara curent nu prea merge nimic: nici frigider, masina de spalat, nu as avea cum sa-mi alimentez centrala termica.
Fara frigider nu as avea cum sa ma bucur de o dieta echililibrata si sanatoasa. As fi nevoita sa mananca doar conserva si iti dai seama cum ar fi bietul meu stomac, ficat, organism? Ca o planta fara apa. Pentru mine laptele e cea mai buna solutie de a-mi incepe ziua, avand in vedere ca nu beau cafea.
Si stii ceva? Si daca as bea lapte uht, care nu trebuie tinut la frigider tot nu ar fi bine, pentru ca o data desfacuta cutia, ea trebuie depozitata cu tot cu lapte la cateva grade celsius, oferite de frigider. Hai sa ne gandim acum vara. Fara apa rece, fara iaurt. As fi nevoita sa fiu mereu in magazine, mai bine zis as fi doar acolo, pentru ca toate lactatele, pe care eu le consum zilnic: de la lapte, la branza alba, pana la iaurt trebuie pastrate in frigider.
Sa-ti mai zic ca am si o fetita? Cum as putea sa-i ofer o dieta sanatoasa fara frigider? Nu as avea cum: mancarea gatita trebuie tinuta in frigider, oualele trebuie tinute si ele la rece.
Totul trebuie conservat in frigider. Fara frigider nu exista viata acasa, decat in magazin, eventual. Nu ai cum sa-ti conservi mancarea, sa o mentii in cotele normale.
Si daca mai trebuie sa pregatesti si un tort? Da, da se poate si cumpara. Dar nu acelasi lucru: cand il faci tu, stii exact toate ingredientele. Plus, ca nu se compara satisfactia de a manca ceva ce ai pregatit tu, cu ceva ce ai cumparat gata pregatit de altii.
Tot ce poti e sa-ti cumperi eventual un frigider cu o capacitate cilindrica mai mare, ca sa te asiguri ca toti membrii familiei se bucura de toate alimentele preferate. Cei de la Liebherr au o oferta de nerefuzat, insa trebuie sa te grabesti!
De ce?
Pai, toate produsele Liebherr achiziționate în perioada 15 Mai – 31 August 2016 beneficiază de 6 ani garanție. Extragaranția va fi valabilă cu condiția activarii acesteia. 6 anide calitate, design si inovatie! Tu, ce mai astepti?


 Uite aici http://liebherr-electrocasnice.ro/campanie_liebherr_6_ani_garantie_2016_05_15.htm!

2 comentarii:

  1. Liebherr? nu am auzit niciodată de așa ceva dar 6 ani garanție e destul de ok

    RăspundețiȘtergere