Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

sâmbătă, 18 iunie 2016

Nesimtirea atinge cote alarmante!

Azi nici un pachet de Sedatif Pc, nici o cutie de Magneziu nu reusea sa ma calmez. Pai hai sa-ti spun ce am patit. Eram cu pitica mea la Auchan. Ne-am tot uitat noi, am tot adaugat in cos si am ajuns la casa. Am nimerit fix la un baiat care era in primele zile de munca, asa ca totul se misca cu incetinitorul. Nu ne-a deranjat deloc. Stim ca toti avem primele zile nevoie de un ritm mai pe slow motion. Nah bun..in spatele nostru coada, cand deodata aud o voce de o d-na mai in varsta. Nu era in scaunul cu rotile, nu avea nici o problema locomotorie, doar de nesimtire. Si nu, nu m-am obisnuit cu varstnicii din ziua de azi, chiar daca ma lovesc zilnic de ei si iesirile lor in decor. Nah bun si striga batrana la mine ca ea are doar o paine si ca sa o las in fata mea. Sincera sa fiu, zici ca prima data nu am vrut sa aud, asa ca am pus-o sa repete. Ba chiar a repetat si chiar a inceput sa inainteze in fata noastra. Nico in caruciorul de cumparaturi, eu asezam pe banda. Instant m-am enervat. Zici ca nu-mi venea sa cred ce aud. Raspunsul meu a fost unul ferm: "NU". " Daca va lasa d-na de dupa mine sa i-o luati in fata e treaba ei, dar eu nu va las. Ma intreb, chiar nu vedeti ca am un copil? " Si s-a apucat baba de plans, ca ea intarzie, ca a venit in grup, cu nu stiu ce autocar si figuri de genul. Si dai, si dai, si au inceput sa o compatimeasca cei din spatele meu.
Evident ca nu m-am abtinut sa nu-i amintesc ca exista o multime de case deschise, sa se bage in fata la altii. Si ea tot repeta " ca nu are decat o paine de cumparat". I-am explicat ca pur si simplu nu ma intereseaza. Dupa ce am iesit cu Nico am vazut-o afara, cu alte babe, stateau linistite pe banca din fata de la Iulius. 
Asa de tare m-am enervat, de parca am mancat vreo 10 chilli. Aveam intentia sa ma opresc sa o intreb ca acum nu se mai grabeste. Insa deja incepusem sa ma calmez. Dar jur ca mi-am dorit ca femeia sa se innece cu painea. A urmat apoi in autobuz, alti mamuti nesimtiti, care doar se uitau si se minunau de Nico dar stateau ca bovinele pe scaun, in timp ce eu cu Nico in brate,cautam un loc.
Mi-am promis inca o data ca nu voi ceda niciodata locul in autobuz unui varstinic, nu-l voi lasa niciodata in fata mea la coada la hypermarket si mereu le voi da replica " batranii din ziua de azi sunt atat de prost crescuti, incat nici Dumnezeu nu-i mai vrea la ei si le face loc pe alta poarta!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu