Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

sâmbătă, 18 iunie 2016

Micile mele ajutoare!

Baia este locul meu de odihna, uneori. Acolo pot sa evadez. Cand esti mamica nu poti sa spui ca ai obosit sau ca nu mai ai chef sa indeplinesti rolul . Asa se face ca relaxarea mea e la baie. Acolo am distractia mea. Acolo imi imaginez ca sunt propria make-up artist, acolo imaginatia imi zburda si creez tot felul modele unghiilor mele, acolo dau alt aspect parului si alt forma. Evident ca fac toate aceste lucruri cand fiica mea doarme. Si pentru ca distractia mea sa fie cu adevarat una la nivel inalt, imi tot maresc colectia de produse de machiaj, de intretinere si de coafare a parului. Sincera sa fiu, parca nu e de ajuns cat mobilier am in baie. Asa ca ma gandeam sa caut mobilier baie.
Am tot cautat si am gasit o multime de modele la cei de la Depozit-online.ro. Cand ai de ales, e greu sa te decizi. Cand insa esti limitat de spatiu, deja se restrang cautarile. Si totusi, am gasit exact combinatia de culori pe care mi-am dorit-o: negru si alb. Asa se face ca voi putea adaposti in mobilierul meu de baie toate trusele de machiaj, toate lotiunile de corp, toate produsele de intretinere si coafare a parului si evident, voi putea tine departe de curiozitatea celei mici si produsele de curatenie, care ma ajuta sa-mi mentin casa asa cum mi-o doresc: mereu curata. 
Stii ceva? Cand trebuie sa tii de cateva criterii, de genul, spatiu, rapid inveti sa faci util fiecare coltisor din casa.
Cum sunt atat de multe mobiliere care se potrivesc cerintelor mele, m-am gandit la inca un mobilier pe care sa-l asez undeva deasupra la toaleta, acolo voi "ascunde" toate produsele mele distractive. Si fiindca ramane si ceva spatiu intre perete si vasul de toaleta, voi mai aseza inca un mobilier care sa aiba cateva sertare in care vor sta linistite si relaxate toate acele ustensile care fac ca parul meu sa arate ca demn de scos in oras.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu