Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 30 mai 2012

La multi ani sotului meu....bine ai venit Irina, in fam Muntean!

Au 29 ani de ani cineva se nastea...fix astazi s-a nascut fetita unui fost coleg de radio, si prieten de-al meu, o fetita pe nume Irina. Sa-ti traiasca Adi si sa va bucurati de ea! Fix astazi e ziua sotului meu, care e mai frumusel pe zi ce trece..parca nu au trecut anii peste el, doar firele albe si buletinul spun ca s-a cam scurs timpul...Postarea mea de astazi ii este dedicata sotului meu, de care sunt tare mandra, pe care il iubesc tare mult si pe care il voi iubi toata viata...Ziceam in postarile anterioare, ca luna mai este o luna plina de evenimente..si asa este..saptamana precedenta am celebrat deja 10 ani de cand am spus adio liceului..a fost un eveniment celebrat atat in liceul, care ne-a format pana la urma, ca si oameni, cat si la un local, unde ne-am distrat...pe facebook gasesti poze de la eveniment, facute de nasul meu de cununie, Catalin ( te pricepi Cata)...Revenind la ziua de azi, ma bucur ca sunt libera si ca pot sa o pregatesc in detaliu...toate sunt deja puse la locul lor, doar trebuie asamblate...cadoul si multe alte surprize, de care evident se va bucura sotul meu.Ma bucur de asemenea ca mai pot profita si de timpul cu mama mea, care inca e in stand by...inca nu a plecat spre alte tari...ma bucur ca m-am nascut intr-o familie cu principii sanatoase....ma bucur ca aceste principii le-am pastrat, ma bucur ca am putut si voi putea sa le transmit mai departe,atat celor apropiati cat si copiilor mei...apropo de copii, la noi inca nu a venit barza.Va veni, cand va fi timpul potrivit.
La multi ani tuturor celor care astazi s-au gandit sa faca ochisori, si sa-i bucure pe cei dragi lor, sa aveti parte de tot ceea ce-si doresc parintii vostri, ce va doriti voi si sa fiti fericiti! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu