Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 10 septembrie 2012

Retrairea emotiei...

Sfarsitul de saptamana a trecut extrem de repede. Important e ca evenimentele placute si-au facut loc, ba chiar au fost in top. De fiecare data cand asist la vreo nunta, am emotii. Tot timpul ochii mi se umplu de lacrimi. Cam asa s-a intamplat si sambata. E frumos sa vezi emotia din ochii celor prezenti, din ochii celor care decid sa-si uneasca destinele pentru tot restul vietii. E cu siguranta unul dintre cele mai frumoase momente din viata. Unii spun ca sosirea primului copil, e mai frumos decat momentul nuntii. Nu pot sa le dau dreptate, pentru ca nu stiu. Cand va fi momentul, voi putea sa echilibrez balanta. Momentul nuntii e atat de frumos, incat ai vrea sa-l mai retraiesti. Sufleteste il retraiesti zilnic. Eu, dupa nunta, de putine momente mi-am adus aminte. A trecut asa de repede, si am fost asa de emotionata, incat parca totul s-a desfasurat cu o viteza ametitoare. Recunosc ca de fiecare data cand asist la o nunta, retraiesc momentele in care am fost in centrul atentiei. Sincera sa fiu, de abia astept sa traiesc si momentul sosirii primului membru al familiei. Nu e in playlist inca, dar la momentul potrivit va fi. Toate la timpul lor. Nu e nici o graba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu