Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 30 august 2013

Nicoleta,12.08!

Pe 12.08 a venit pe lume fetitza mea! La 15:05 Nicoleta a patruns in viata noastra,a mea si sotului meu. La nastere comoara noastra a cantarit 3,2 kg si a avut 56 de cm. Travaliul a inceput inca de duminica de la amiaza. A urmat noaptea de duminica spre luni,extrem de lunga si fara sa inchidem un ochi,atat eu cat si sotul meu. Am notat evident intervalul si durata contractiilor. A doua zi de dimi mi-am sunat medicul si am mers la clinica. Era ziua decisiva. :) Speram sa nasc cat mai repede. Din pacate nu a fost asa. Eu cu fiica mea,am facut echipa si asa ca la 15:05 pitica mea a salutat lumea! :) A fost epuizant, atat pt mine,cat si pt sotul meu si pt fiica mea. Rezultatul insa e uimitor. E un sentiment incredibil de frumos,acela de a fi parinte. O privesc acum cum doarme si e minunata: ba se incrunta,ba rade. E o minunatie de copil. Apropo de copii, si artistul meu preferat, Michael Buble a devenit pe 27 august tata! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu