Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 11 decembrie 2014

Felicitari pentru eveniment, MINUTE DE MISCARE!

Ieri am luat parte la  MINUTE Cu SUFLET. Asociatia Minute de miscare a oferit un program frumos, la 3 ani de existenta. Eu si fostul meu coleg e radio, Adrian Muntean am fost gazdele evenimentului. Copiii au fost extrem de rabdatori, au stiut sa se bucure de fiecare moment, de dans, de muzica, de premiile castigate la tombola si au stiut sa-mi ofere raspunsuri, care m-au dat peste cap. Au fost extrem de deschisi. Am aflat ce au primit cei mici de la Mos Nicolae si ce-si doresc de la Mos Craciun.
Mi-a placut extrem de mult momentele oferite de Ema Borz. Chiar m-a facut sa ma gandesc serios, la ideea de a-mi indruma si eu fetita spre pian. Chiar si Ilinca, care a acompaniata la vioara pe Ema, m-a cucerit. Baietii de la Los Pomelos mi-au placut de la primele acorduri. Niste baieti veseli, plini de energie, care au stiut sa interpreteze piese celebre.
Evenimentul a fost unul vesel, care a oferit moment de distractie atat pentru parinti, cat si pentru copii. Asociatia Minute de Miscare face treaba buna! :)
Ma bucur ca am fost alaturi de asa de multi copii si ca am facut parte din jocul lor, ca am reusit sa "smulg" atat de multe cuvinte de la ei. Promit sa fiu si la urmatorul an alaturi de ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu