Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 17 noiembrie 2015

Fie vara, fie iarna, tot bine e!

Cand stai la bloc,  te-ai obisnuit sa auzi conversatiile vecinilor, fie cand te speli pe dinti, fie cand stai cu ochii in tavan si cauti linistea. Stiu, linistea nu o s-o gasesti. Asa e. Ba vecinul are chef de cearta cu sotia, ba s-a gandit sa-si puna pe perete ceasul primit cadou de Craciun, ba vrea  sa asculte muzica tare, ca tocmai a descoperit o piesa noua.
Da, cand esti la bloc depinzi de vecini. Te bucuri ca toti vecinii stau pe acasa, mai ales iarna si ca tu poti sa mai pui centrala termica, pe pauza. Si eu stau la bloc si cand vine iarna,  stiu ca centrala mea va avea multa treaba. E cu atat mai greu, cu cat blocul nu e izolat termic, asa ca transferul termic este destul de ridicat, chiar si cu geamuri termopane. Pana la urma, nimeni nu e perfect. M-am gandit ca la primavara sa fac ceva in acest sens, iar iarna urmatoare sa reusesc sa economisesc caldura, energie si sa platesc mai putin pentru factura de gaz. Ca deh, nu e ieftin metrul cub de gaz.
Nu stiu vecinii mei, insa eu sigur imi voi realiza o termoizolatie. Si cred ca si iti vei dori sa nu mai irosesti caldura pe timpul iernii si sa mentii pe timpul verii racoarea din casa. Sigur si tu esti interesat de o oferta pentru termoizolatii

Stiu, nu e usor sa gasesti echipa potrivita, cea care sa-ti ofere in primul rand incredere, apoi lucrari profesionale, care sa-ti aduca confortul casei inapoi si care sa faca si o treaba buna!
Eu am gasit un partener de incredere: CONDURARU GRUP. Si poti sa-i faci, chiar si vecinului tau, cel care sta la ultimul etaj, o recomandare, daca il tot auzi ca se plange ca s-a saturat sa-i ploua in casa. Cred si eu, pana la urma a ales sa aiba un acoperis deasupra capului, nu o umbrela.
Cei de care iti ziceam mai sus, se ocupa de executia tuturor sistemelor de hidroizolatii profesionale, fie ca e vorba de constructii civile sau industriale. Tot la ei poti sa apelezi chiar si atunci cand e vorba de realibilitare a sistemelor de termo si hidroizolatii deteriorate, chiar si  la constructiile deja existente. 
Chiar ai nevoie de garantia pretului si a lucrarilor executate! Acum ca ti-ai gasit partenerul de incredere, nu poti decat sa-ti doresti sa vina iarna sau de ce nu, vara. 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu