Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 18 aprilie 2016

Batranii si nesimtirea...

Vineri am avut parte de multe momente cand imi venea sa explodez. Am coborat din autobuz si am pelcat spre troleu. Ca sa ajunga acasa trebuie sa schimb doua mijloace de transport in comun. Vad ca vine troleul si ma asez frumos langa usa, insa in asa fel incat sa las loc celor care coboara. Dar ce zici ca apare o baba nesimtita, se baga in fata mea si se urca in troleu, desi erau oameni care coborau. Evient ca si-a luat viteza ca sa fie prima pe scaun. Nu au jena si sunt lipsiti de orice educatie batranii din Cluj. Sunt de o nesimtire asa de mare, incat sa vezi ce s-a mai intamplat in aceeasi zi. Ma urc in troleu pana la urma, dupa ce exclam un "Doamne Fereste!" tare sa ma auda batrana. Nici nu i-a pasat. Si-a vazut de drum. Imi gasesc un loc in troleu, cu castile in urechi, cu un gust amar dupa o noua experienta cu batranii si apoi vad o batrana care vorbeste cu o fetita. Asa la vreo 7 ani, poate chiar 6 ani, statea pe scaun, in fata ei statea pe scaun bunicul ei. Vad ca fetita dialogheaza cumva stingherita cu batrana. Vad ca mai mult raspunde la intrebari. Si apoi vad ca se ridica de pe scaun. Atunci am oprit muzica in casti si am auzit atat ca a azis batrana: " apai eu sunt operata la picioare".
Stii ce a facur de fapt batrana? A ridicat fetita de pe scaun, desi in autobuz mai in spate mai erau locuri libere. Evident ca batrana a venit cu texte demne de scarba din partea mea. Eu nu doresc rau la oameni, dar la femeia asta chiar i-am dorit. Sa vad atata nesimtire...
Mi-am mai zis inca o data ca eu nu voi ceda locul la batrani in autobuz de acum incolo niciodata, doar la copii, femei insarcinate. In rest, sa stea in picioare toti batranii astia nesimtiti, sa astepte alt troleu, sa stea pe acasa. Chiar nu ma intereseaza. Ideea e ca oamenii acestia nu merita respect.
Mi s-a intamplat de nu stiu cate ori sa stau cu fetita mea in brate, pentru ca acesti batrani, perfect sanatosi stateau si se uitau la noi, fara sa se ridice de pe scaun. 
Pentru mine acesti batrani nu merita nici respectul, nici locul meu in autobuze/trolee si nici nu le vor avea vreodata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu