Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 7 octombrie 2016

O fi mosu' o figura, dar nu-i sta rau cu o caricatura!

Anul acesta desi am vrut sa merg la Untold, am tot amanat cumpararea biletelor pana nu au mai fost si evident ca mi-a parut rau ca nu am luat parte la a doua editie a evenimentelui de aici de la Cluj. Ce sa faci, cand ai multe pe cap, uneori uiti. Anul acesta am zis ca voi fi prima care va achizitiona biletele, evident ca doua: unul pentru mine, celalalt pentru sotul meu si ca sa-l anunt ca anul viitor vom urla cat ne tin plamanii, mi-ar placea sa-i ofer o caricatura a evenimentului. As alege momentul, fix de Craciun, ca sa nu zic ca "nu m-am scos" cu darul de Craciun.
Poate ca vine si anul viitor Armin aici la Cluj, asa ca o caricatura cu Armin si un plic un abonamentele la Untold ar fi cadoul perfect pentru sotul meu. Ei bine, am gasit si cine sa ma ajute sa-mi duc la indeplinire misiunea. Baietii de la  www.comanda-caricaturi.ro au un portofoliu atat de frumos, incat as zice ca nu strica sa mai facem incat o data nunta, doar de dragul de a ne bucura de niste invitatii de nunta aparte.
Ei bine, stii ceva? Sa te bucuri de ceva unic, nu e deloc scump, la cat muncesc baietii acestia. Pe http://blog.comanda-caricaturi.ro/?p=181#.V_eYXK1tig5 ai toate detaliile. 
Chiar ma uitam la sectiunea portrete a celor de la comanda-caricaturi.ro si jur ca am identificat toate personajele celebre. Semn ca baietii astia chiar se pricep.
Eu zic ca i-ar sta bine si la Armin in galeria baietilor si mie mi-ar sta bine din nou la Untold, urland cat ma tin corzile toate melodiile sale. Ca acolo nu conteaza sa cant bine, ci doar tare.:)
Acum ca ai vazut preturile, stiu acesta e primordial in alegerea unui cadou, cred ca nu ar strica sa stii ca ai deja asigurat si tu cadourile pentru toti prietenii si toata familia. Ca nu i-ar strica nici mosului Craciun o caricatura, ca sa vada ce mare figura e. Poate cine stie face rost de mai multe comenzi pentru baietii acestia minunatii si ne "strica" ajunul Mosului Nicolae cu o multime de sarcini.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu