Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 19 aprilie 2018

Mama, cat bine!

Ieri seara aveam chef sa ma plimb. Pe cea mica nu am convins-o, asa ca dupa ce am venit sotul meu de la job, mi-am luat telefonul, castile si am plecat. De ceva timp ascult muzica pe Spotify. E super misto! Ma bate gandul sa platesc chiar varianta premium. Mama ce bine a fost: Daughtry, Nickelback, placut afara, eu. A fost cea mai buna relaxare din lume!
Imi venea sa ma urc pe troleu sa dau o tura prin tot orasul cu muzica din urechi. A fost cea mai buna metoda de relaxare, desfatare. De regula, merg sa alerg la Sportiva Gheorgheni, cum ii zice Nico, insa acum nu aveam chef sa-mi simt pulsul in urechi si sa simt cum galopeaza inima. Avea chef sa o las asa linistita, cum e de ceva timp. Crede-ma: nu e ceva mai minunat de atat! Stiu cum e, cand ai copii chestiile care ti se pareau normale,devin un lux :)) Dar asta te face sa apreciezi mai bine lucrurile simple: o plimbare, muzica in urechi, alergare, pur si simplu o plimbare cu troleul/masina.
Efectiv m-am incarcat cu multa energie pozitiva,am apreciat lucrurile atat de marunte, simple. Am suprins un cer de poveste, cu o luna care se vroia a fi discreta.
E cu adevarat senzational sa faci acest exercitiu. Eu de fapt cand ascult muzica in casti nu doar ca ma relaxez, dar chiar ma rup de tot ce e in jur. Nu ma deranjeaza nici traficul, nici aglomeratie, nimic. Pur si simplu simt ca sunt doar eu. E modul meu de a ignora tot ce dauneaza linistii interioare. 
Evident ca nici 10 minute m-a sunat fiica mea pe facetime :)) "Mami vreau si eu sa vin la tine, ca stiu drumul si pot sa vin singura." :)) 
De cand cu vremea aceasta, imi vine si mie sa zbor. Am o energie de as putea sa ii fac o toti sa zambeasca, sa fie binedispusi, as putea opri razboaie cu pozitivismul meu. :)
Si acum sa dau o cu piesa care am setata ca ringtone la telefon. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu