Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

sâmbătă, 4 august 2018

Oameni vechi si ceva nou!

Ma binedispune la culme starea "Untold". Zici ca as vrea sa fie asa tot anul :D Nah, ce sa faci, asa e cu parintii care au parte doar de putin timp de distractie.
Am mers si noi in prima zi de Untold, ca am prins o invitatie si am zis sa ne "bagam" si noi. Eu si pitica ne-am pregatit cu tatuaje temporare, cu machiaje, asa ca de festival, ca asa e frumos. Si ne-a placut, pacat ca ploaia ne-a cam stricat distractia.
Eram dispusa sa nu dorm deloc in noaptea aceea. :D Ei bine, sigur la anul ma va prinde acolo, la Untold. Voi fi prima care isi va cumpara biletul de intrare. :)
Festivalul asta e chiar fain, cum se zice aici la noi la Cluj. E fain si merita sa fii acolo, indferent ce zic altii, care zici ca merg doar sa gaseasca "bube". Fratilor, daca doar pentru asta ati mers, va propun sa ramaneti acasa anii viitori.
Apropo de pitica, care a fost super incantata de idee, e atat de dulce cum gandeste si cum face  asocieri.
De ziua lui mama, am mers in Turda, in piata sa luam flori. Am zis sa nu le aducem din Cluj, ca sa nu se ofileasca. Prima reactie a lui Nico cand am intrat in piata: " mami, aici sunt doar oameni vechi" :))
Pe masura ce inaintam erau tot mai mult oameni, la care Nico: " mami, aici sunt si mai multi oameni vechi". :)) Nu e tare? Eu nici nu ma gandeam sa fac asemenea asocieri, insa imi place atat de mult expresia ei incat o voi adopta. E fantastica!
Si daca tot e weekend si tot e Untold si Armin e pe "drum", sa fie ceva nou de la el. :)
HAve fun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu