Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 21 mai 2019

Am gasit piesa lipsa!

E absolut minunat sa-ti gasesti pacea si linistea interioara, sa te iubesti tu pe tine, sa faci ceva ca sa te iubesti si mai mult, sa scapi de tot ceea ce te facea sa fii acid fara motiv, sa iti dai seama ce iti lipsea sau ce trebuia sa faci ca sa spui ca intr-adevar ti-e bine!
Eu dupa multe dispute interioare, dupa multe cautari am gasit in sfarsit ceea ce lipsea din puzzle-ul in care ma simteam bine cu mine cu adevarat! Si in acest sens am luat atitudine si sper ca in timp rezultatul sa fie exact cel la care ma gandesc zilnic si pe care il vizualizez. Este pentru prima data dupa foarte multe timp cand chiar sunt convinsa ca voi reusi. NU exista nici un "poate" in aceasta schema, exista doar "REUSESC"! O fac pentru mine si e de ajuns, pentru ca daca mie mi-e bine cu siguranta ca le va fi la toti cei din jur.  E un proces care dureaza cateva luni bune, dar finalul ma va regasi cu siguranta zambind si admirand din toate privirile si unghiurile. Nu ma mai inchid in carapace, nu mai caute motive care sa ma faca sa ma iubesc, evident de moment, am gasit solutia pe termen lung. Am exemple de oameni care au reusit, iar eu cu vointa mea si cu determinarea din dotare voi ajunge la rezultatul mult visat!  
Si da, de abia astept. :)
Si da, azi am 7 ani de casnicie! Si am tot ce imi doresc si realizez cu adevarat ca asa si este. Simt si e de ajuns! :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu