Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 5 august 2019

Despre mine, Untold si altele :)

Da, a trecut un pic de cand nu am mai scris. :) Sincer mi-a fost dor sa tastez cu degetelele mele cu unghii mici, taiate. :))
De cand s-a nascut Nico ( peste 7 zile- 6 ani ) nu mi-a mai placut sa simt unghii lungi, mari. Simteam ca sunt incomode, ca ma deranjau. 
A fost Untold, am fost si eu. :) Deliciul meu a fost evident concertul lui Armin! :) Am fost si aseara la Robbie Williams. Om de show, categoric. Ce nu am inteles eu si poate ca varsta e o problema! De ce merg oamenii la evenimente de genul daca ei stau langa tonetele de cumparat bautura si doar socializeaza? Poate pentru ca inainte au dat like-uri destule si au comentat doar in mediul virtual? Eu nu inteleg cum sa cante Robbie si tu sa stai la o anumite zona sa asculti trupa Candy? :)) Adica nu am nimic nu ea, trupa, ca si mie imi placea, dar totusi ai dat niste bani. Sa bei si asculti muzica, poti face toata ziua. Sa-l asculti pe Robbie sau pe Armin live, nu cred ca poti face zilnic. 
Pana la urma la ce iti cumperi abonament sau bilet la festival de gen? Sa bei, sa socializezi sau sa ce? Eu cred ca trebuie sa-ti vezi artistul, sa-l asculti, sa-l aplauzi, sa te bucuri de muzica lui. Ca de muzica la boxe, de baut te poti bucura oricand. Nu stiu, sincer, dar eu nu ii inteleg pe cei care au ales sa traiasca festivalul Untold, altfel. 
Ca sa nu mai zic de echipamente :)) De buze, tatuaje, impletituri, implanturi si altele. Bine ca a plouat destul :)) Ca nimic nu a mai contat, poate doar rimelul care rezista. :))
Concluzia: e fain la Cluj, eu ma iubesc mult si ma respect, mi-am gasit locul, Untoldul e fain, artistii minunatii, oamenii din jur strica frumusetea. :) 
Eu oricum am mers imbracata cu o pereche de blugi, bluza, adidasi. Clasic si bine :) Am mers sa-mi vad artistii, nu sa ma fac de minune, cum zicem noi aici la Cluj. :)
In rest, organizare ca de obicei, nimic de reprosat, sincer. :)  
SI piesa de suflet, dinainte sa stiu ca e imnul festivalului. :)


2 comentarii: