Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

duminică, 12 aprilie 2020

Unii nu au inteles nimic...

Stiu ca nu mai avem rabdare si ca ne simtim lipsiti de miscarea zilnica, dar totusi de ce nu putem intelege ca e spre binele nostru sa stam in casa, linistiti?
Unii fac vizite, ca deh, sunt plictisiti, alti parinti intreaba pe altii daca sa-si scoata copiii in parc. Pai tu ca parinte nu stii ce e bine pentru copilul tau? Ai nevoie de aprobarea cuiva? Se vede ca multi dintre ei nu si-au crescut copiii pana acum, ci bunicii si bonele au fost doar de servici, altfel nu inteleg de ce ai avea nevoie de aprobarea sau dezaprobarea cuiva.
In perioada aceasta e greu sa fii tot timpul calm, dar am vazut atatia prieteni/cunostiinte care au doar postari negative. Efectiv nu mai deschid retelele de socializare ca m-am saturat sa dau doar peste negativisme. Cu ce ne ajuta? Nu trebuie sa ne mentinem sanatosi mental si sufleteste? Parca unii se hranesc doar din drame si lucruri negative.
Lumea nu se va schimba nici dupa acest "stop/reset". Sincer. Inconstienti vor fi tot timpul, dramele ii vor hrani pe unii. Singura chestie va fi, ca poate dupa ce se va da voie sa iesi in voie, se vor umple iar magazinele, mall-urile. Lumea va fi la fel de rea si meschina. Unii vor umbla tot dupa publicitate, dupa recunostiinta altora ca si pana acum.
Stii ce am invatat in perioada aceasta, pe langa multe altele? Sa ma debarasez de oamenii negativi din jurul meu si sa nu mai impartasesc bucuria mea cu ei. Pentru ca acestia nu se bucura, se simt invidiosi. Asa ca eu am triat inca o parte din oamenii din jur si incerc sa ma mentin linistita pentru mine si pentru familia mea si pentru oamenii care conteaza cu adevarat. :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu