Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 25 ianuarie 2022

Timpul, adevarul, eu, relatiile umane...

 Se intampla de foarte multe ori ca in situatii critice sa iti dai seama cine merita sa fie langa tine si cine nu. Se intampla evenimente neplacute si atunci unele relatii se decimeaza, altele se consolideaza. Si de foarte multe ori nu depinde de tine spre ce inclina balanta. Depinde si de ceilalti implicati, fara sa vrei. Sunt persoane pe care aveai impresia ca le cunosteai, si atunci iti dai seama ca de fapt imaginea pe care o aveai in minte era cea creata de tine pentru ei, atribuita lor, ca de fapt ai vazut frumosul din ei, acel frumos pictat de tine in cele mai vesele culori. Se intampla sa realizezi ca ai trait o alta realitate decat credeai. Ca de fapt poate chiar viata ta a fost o minciuna pana atunci. Si nu pentru ca tu ai denaturat realitatea, ci pentru ca ceilalti de fapt s-au ascuns in spatele unor masti, pe care si le-au creat singuri, ca sa dea bine in viata de zi cu zi. Si te intrebi: oare merita sa le arati vreodata celor din jur ce simti, sa fii sincer?

2021 a fost un an foarte greu pentru mine. Singura am reusit sa ma redresez, dupa ce am cazut de nu stiu cate ori in nas, am plans, am fost furioasa, foarte trista si suparata. Intr-o zi am ridicat privirea din pamant si am dat peste o persoana care m-a facut sa ma vad si altfel, care a adus pozitivul in viata mea, care m-a facut sa-mi dau seama ca trebuie sa ma iubesc, ca am de ce sa ma iubesc fix asa cum sunt eu. Ca sunt frumoasa fix asa: fara gene si unghii false, fara sa fiu pensata si tatuata la sprancene. Ca sunt o persoana frumoasa, chiar si cu pielea aceea de pe burtica si ca am ajuns din nou sa ma simt fix ca la 20 de ani, ba chiar sa am aceleasi 48 de kg. Ca nu trebuie sa am picioare lungi, ca pot sa nu port sutien si ca nu trebuie sa port nici nu stiu ce dressuri sau lenjerie intima ca sa fiu frumoasa. Ca sunt frumoasa si ca pot din nou sa ma iubesc!

Si totusi, de fapt, acea persoana era de fapt proiectarea mea a ceea ce vroiam eu sa gasesc, pt ca iata ca a venit o zi cand acea persoana a decis din nou ca problemele din viata sa  sunt cele mai importante, ca trebuie sa le imparte  doar cu el, a decis sa puna pe pauza cam tot ce a fost, doar pentru ca prioritatea lui pare ca nu am fost niciodata...desi am simtit in unele zile ca faceam parte si eu din planul lui de viata. Ei bine, desi m-a deranjat, mi-am dat seama de o chestie: ca poate lucrurile nu se intampla doar asa, poate ca acum era momentul sa deschid ochii si sa vad ca totusi ceea ce cautam era chiar langa mine, ca oamenii pleaca si vin, ca unii au nevoie doar de sansa de a avea curajul sa fie sinceri si naturali.

Stii cum e? Nu pot sa fiu in viata unui om doar cand simte ca are loc si pentru mine, ca si-a eliberat programul. Nu pot trage de oameni ca sa fie langa mine. E simplu: vrei, iti doresti sau nu. Crezi ca ai alte prioritati si ca viata profesionala si partea financiara sunt totul pentru tine,pentru echilibrul tau, atunci ma retrag. Nu cersesc atentie,pentru ca mi-am demonstrat ca pot sa fiu puternica si singura, ca e ok sa plang, ca e ok sa dau cu fundul de pamant, ca e ok sa ma julesc in genunchi cazand pe loc drept, ca ma ridic oricand si gasesc drumul spre mine. Eu, eu sunt importanta pentru mine si asta am invatat fara sa vreau. Dar luat per ansamblu, experienta m-a ajutat sa ma gasesc pe mine, si nu regasesc, sa descopar chestii despre mine care imi plac, pe care le pot proiecta in prezent si viitor. M-a ajutat sa prind forta, incredere; inainte de toate cea mai frumoasa descoperire a fost ca in orice relatie daca totul incepe cu o prietenie sincera, relatia aceea poate deveni una de invidiat!

Si iata ca am ajuns la relatia pe care mi-am dorit-o: sa fiu prietena cu iubitul meu, sa ii spun toate trairile mele, tot ce-mi doresc, sa-mi spuna cele mai ascunse ganduri, trairi si dorinte si sa ne dam seama ca nu ne deranjeaza, ca ne acceptam asa cum suntem si ca impreuna suntem puternici! Si ca nu ne leaga doar apropierea intima, ne leaga pasiunea pentru gatit, acelasi job, aceeasi casa, ca de fapt relatia noastra abia acum incepe si ca nu avem planuri! Si nu avem nici timp dedicat pentru anumite momente...doar daca e necesar a ajunge in anumite locuri, a indeplini sarcini! Sa poti sa asculti si sa poti sa spui ce traiesti, gandesti, sa simti fluturi in stomac, sa te bucuri de un sarut sa-l simti pana in calcaie, sa te bucuri de o imbratisare si mai mult de atat, abia sa astepti ziua de maine, chiar si dupa 10 ani de relatie, asta inseamna ca restartul e bun si ca fiecare cuplu ar trebui sa-l aiba, pentru ca toti se impotmolesc si sunt foarte, foarte putini care si recunosc; cei mai multi declara ca au relatia de invidiat, ca sunt fericiti; cand insa afli in anumite circumstante adevarul, iti dai seama inca o data ca postarile de peste tot, pozele, nu fac decat sa le ofere lor "falsa impresie" ca traiesc viata de invidiat!

De fapt adevarul e contrar...asa ca te trezesti ca auzi ca nu stiu ce relatie s-a incheiat pintr-un divort, cand tu de fapt vedeai peste tot doar maini imbratisate, saruturi si vacante fastuoase. Adevarul e dincolo de ceea ce lasa oamenii sa se vada. Eu ma bucur ca azi ma simt norocoasa ca m-am gasit, reinventat si ca voi profita la maxim de fiecare traire a mea, fara teama!




Un comentariu:

  1. VORAȚI EFICIENT URGENT PENTRU A AJUTA LA READUCEREA FOSTA IUBITĂ ȘI LA SALVAREA CĂSĂTORIEI
    Bună tuturor, numele meu Rosalba sunt atât de copleșit de bucurie, mulțumesc Dr.GURU. Soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie cu câțiva ani în urmă și am fost foarte devastată pentru că nu i-am făcut niciodată nimic rău, am rămas cu cei doi copii ai mei și o slujbă care plătește puțin. Aproape că am renunțat până când am văzut o mărturie online despre Dr.GURU despre cum a ajutat o mulțime de oameni, așa că l-am contactat surprinzător la 24 de ore după ce am făcut ceea ce mi-a cerut doctorul să fac, soțul meu s-a întors a doua zi după vrajă. eu să-l iert și am promis să nu plec niciodată. Sotul meu s-a intors de 6 luni si nu am avut niciodata probleme, ma bucur ca nu m-am indoit de Dr.GURU. Acum sunt sigur că poate rezolva orice problemă cu ajutorul rapid. De asemenea, îl puteți contacta acum pentru ajutor.
    E-mail: saguruu087@gmail.com

    RăspundețiȘtergere