Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

duminică, 24 iunie 2012

Eheee...ce weekend!

Ce weekend incredibil de frumos! Vineri seara am fost la raliu, proba superspeciala din P-Ta Unirii, apoi am iesit la o terasa cu prietenii si asa ..devreme...dimineata am ajuns si noi acasa. Ziua de sambata am inceput-o cu o plimbare, cu niste cumparaturi, chiar din piata ( un lucru normal, dar pe care eu nu l-am mai facut demult, nu intr-o piata, si nu intr-o zi de sambata, daca te intrebai care era noutatea ), dupa-amiaza am fost la raliu, la ultima superspeciala, apoi acasa, facand lista si pregatirile pentru aceasta zi.Nici nu se putea altfel, mai ales cand te pregatesti sa mergi la o partida de pescuit si mai ales cand pleci de acasa, cand altii abia vin de la club. Ne-am trezit pe la vreo 3 dimineata si am plecat in cautarea linistii, a relaxarii, a soarelui si e drept si a pestisorului de aur. Destinatia aleasa: din nou 3 Lacuri din Cimpia Turzii. Cand am ajuns inca era noapte afara, dar ambitiosi de fel si pregatiti sa ignoram toate codurile galbene de furtuni si vijelii, ne-am aruncat unditele in balta. A fost asa de rece de dimineata, noroc ca eu am fost pregatita cu haine groase. Bine ca nu m-am dus direct in pantaloni scurti, asa cum imi propusem. Cand s-a luminat, s-a facut zi, norii grosi si negrii amenintau ca ne vor trimite acasa, dar nu i-am bagat in seama, iar pe la vreo 9 Soarele a sosit sa ne salute si sa ne mangaie bronzul, deja format prin alte tari. A urmat si ritualul de pregatire a mancarii, la gratar, acolo unde sotul meu este expert si bucatar sef. Seara trecuta pregatise cu mare tact carnea, lasata la fezandat. Pe langa noi si-au facut aparitia si 3 caini, furati de mirosul fumului. Adevarul e ca nu era nici o deosebire intre noi, cei care ne-am aventurat, si cei 3 caini, pentru ca, cu totii stateam si asteptam recompensa culinara :) A fost un weekend extraordinar de frumos si mi-am propus sa nu mai fac nici un compromis, cand vine de petrecerea weekendurilor si a timpului liber, alaturi de cei dragi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu