Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 11 aprilie 2013

Ore de balet sau inot

Micutza mea se misca, are orele ei de sport. Sigur vrea sa fie in forma :) Oricum e cumintica. Intr-o zi sotul meu a pus mana pe burtica, piticutza noastra era la cursuri de balet sau poate inot, mai ales ca urmarea mana taticului ei :) Vorbim cu ea, ne aude vocea si chiar rugam sa fie la fel de cumintica si cand vine pe lume :) Bunicii ei sunt extrem de fericiti. Stii, la inceput nu-ti vine sa crezi ca vei avea un copil sau ca parintii tai vor avea un nepotel sau o nepotica. De altfel nici parintii nostri nu au realizat chiar de la inceput. E ceva nou, in timp s-au familiarizat. Piticutza noastra a facut deja 22 saptamani, marti facem 23, asta inseamna ca intra in a 6-a luna. Cum de? Pai transformarile din saptamani in luni e diferita, cand vorbim de graviditate. In mod normal o sarcina dureaza 40 de saptamani, daca impartim 40 la 4, inseamna 10 luni, ceea ce nu e ok :) O sarcina dureaza 9 luni :) Cam asta e treaba cu transformarile. Ne si gandeam deja cu sotul meu la ce urmeaza, la cum va gati cu noi, va pescui, va face sport si cu siguranta ca va face nazbatii ca orice copil. Chiar acum micutza mea mi-a dat asa un semn, probabil ca stie ca scriu ea ;)) Sentimentul ca voi fi mama, ca voi fi parinte, e un sentiment pe care nu l-am regasit pana acum, nicaieri in trairile mele. Cei care urmeaza sa fie parinti sau sunt deja, stiu ce spun, ceilalti vor considera ca spun lucruri "mari". Si subliniez inca o data, un copil este o minune. Este o minune sa-l poti avea, este o minune ca se dezvolta sanatos si bine, este o minune ca face parte din viata mea. Am intalnit suficient de multe persoane, care au dus o batalia crunta ca sa poata avea un copil. Multi o mai duc si acum si poate chiar se intreaba ei de ce nu sunt asa de norocosi. Cu siguranta ca, Cel de Sus are si el o mare contributie. Sa ai un copil, e o binecuvantare. Sa ai un copil sanatos e o minune de la Dumnezeu! Sa fii parinte e o mare implinire, simti ca lumea ta este intreaga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu