Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

duminică, 28 iulie 2013

La multi ani, mama!

Azi este ziua de nastere a mamei mele, asa ca postarea de azi ii este dedicata ei, celei care mi-a dat viata si mai mult decat atat, celei care m-a crescut, a avut grija de mine si ma iubeste necontenit! Despre mama mea ce pot sa spun: este o femeie deosebita, o luptatoare, este idealul feminin al meu! Este femeie, sotie si mama si inainte de toate, a stiut intotdeauana sa fie mama, prietena! Intotdeauna cei din jur au fost, familia, a fost cel mai de pret "bun"al ei. Probabil ca si de la ea am mostenit aceasta calitate! Este o calitate, mai presus de orice: familia sa fie cea mai de pret, sa stii sa o pui pe primul lor, sa nu o dai niciodata la o parte!
La multi ani, mama! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu