Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 27 februarie 2014

O zi minunata!

A fost o zi minunata! As spune ca a venit primavara, dar nu vreau sa ma pripesc. Ar fi minunat sa mai renuntam la hainele groase, ca parca m-am cam saturat sa umblu cu haine cladite peste mine. Nu doar eu, ci si pitica mea, care nu iubeste deloc hainele groase. De abia astept sa urce temperaturile in termometru, pentru ca Soarele pare a fi pregatit sa dea tonul primaverii. Deja ma si gandesc cat vom sta pe afara cand se va mai incalzi. Toata ziua vom fi la plimbare. E drept ca si in perioada iernii am fost aproape zilnic afara, dar cand temperaturile vor zbura in partea pozitiva a termometrului, vom sta multe ore pe afara, vom merge cu caruciorul pana in centrul Clujului in plimbare.
Asa de bine m-am simtit azi afara. Zambeam tot timpul. De ce? Pentru ca vremea imi place la nebunie, si pentru ca evident atunci cand imi scapam privirea in jos imi vedeam puiul care dormea asa de minunat...
Stiu ca ma repet, dar simt nevoia sa urlu in gura mare: sunt extrem de fericita!!! Nu stiu daca am fost vreodata atat de fericita. Sunt fericita zilnic. Ma simt atat de bine in fiecare zi, indiferent daca sunt obosita.
Bucuria de a-mi strange puiul in brate, de a-i privi zambetul dulce si sincer, de a-i admira bucuria ochisorilor ei nu se compara cu nimic.E cocktailul perfect pentru fericire.O fericire eterna, care nu e trecatoare.
Azi in timp ce ne plimbam, gandul meu fugea la zilele de primavara, cand vom merge cu totii la pescuit, cand ne vom bucura de frumusetea lui Nicole, cand ne vom bucura toti unul de compania celuilat.
Acum visez sau continuu sa visez. Dupa primavara, vine concediul la mare. :) La noi la mare de data aceasta. De la anul, luam drumul...avionului. Anul acesta masinuta noastra alba si sportiva ne va arata drumul catre...Marea Neagra. :) Va fi de altfel primul drum al masinii si al Nicoletei spre...marea relaxare si spre marea albastra.
Acum asa de frumos imi bate soarele in geam si s-a proiectat pe perete. Mi se vad in umbra degetele cum tastez. :)) E foarte tare, parca umbla cineva pe...pereti. De fapt umbla degetele mele pe tastatura. Simt ca anul acesta va fi unul minunat. Unul pe care mi-l doream de multa vreme. Inchei si postarea de azi cu o piesa frumoasa. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu