Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 14 februarie 2014

Cine e iubirea mea?

Azi e ziua..iubarelii, una declarata pentru toti. De parca toti trebuie sa ne iubim doar pentru zi si doar intr-o singur zi. Ce sa faci. Asa e cu...comercialul, cu iubirea comerciala. Sincera sa fiu, nu simt nimic mai deosebit pentru ziua de azi. Pentru mine a fost o zi normala. A fost o zi cu ceata si apoi cu soare din plin. Soarele meu e in patut, isi face somnul de frumusete. Dupa ture de joaca, a obosit. Nicole, caci despre ea vorbesc este un copil minunat. Am zis-o, o zic si o voi zice o viata intreaga. Este iubirea mea, este bucuria mea zilnica, este cel mai pretios pui de om. Este un copil vesel, unic, cu personalitate puternica, ambitios, curios si in plus si...spectaculos de iubaret.
Bucuria de pe chipul si din ochii ei, pe care o vad si o resimt zilnic nu se poate asemana cu nimic. Este minunat cand ii vad fericirea, cand ii vad ochii sclipind de bucurie.
E ciudat, dar vorbesc despre iubire, intr-o zi...de iubire. Despre Nicoleta, vorbesc asa tot timpul, azi nu e ceva mai deosebit. E mai deosebit pentru mine, pentru ca m-a uit cu inteligenta ei, chiar pe..."campul" de joaca. Am si surprins-o intr-un filmulet.
Nu trece zi, sa nu-i fac macar o poza. Vreau sa aiba cat mai multe poze cu ea. Imi place sa o privesc de cand era mica si pana acum. S-a schimbat enorm. Nicoleta este magia fiecarei zile, este bucuria si fericirea mea maxima. Si daca stiam, ca e atat de minunat si de incredibil sentimentul de mama, ma puneam pe treaba de acum 5 ani. :)
Am experimentat deja statul pe...olita. Si ma bucur ca nu-i displace. Ne jucam pe olita, ii place chiar sa stea pe olita. Momentan nu am reusit sa...umplem olita. Dar important este exercitiul zilnic. Cate un pic, pana devenim cei mai buni prieteni ai olitei.
E deja vineri? Da, e weekend. :) Atunci sa fie o piesa de weekend. :) Un sfarsit de saptamana minunat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu