Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 19 noiembrie 2014

Frumusetea incepe cu tine!

Ce bine e cand vine vara! Ce minunat e sa te bucuri de temperaturile generoase, de costumele de baie, de hainele putine si bineinteles de distractiile de la malul marii. Ei bine, atunci cand esti barbat e mai simplu: ti-ai luat shortul pe tine si ai plecat, cand insa esti femeie trebuie sa te ascunzi mai intai in baie si sa te apuci de treaba, una estetica si uneori si dureroasa, dar evident ca rezultatul merita tot efortul. Nu de alta, dar cum ar arata o femeie stand la plaja in costumul de baie, afisandu-si culorile verii,  purtand o minunatie de par stufos pe picioare sau in zona inghinala? Pfuai, as zice ca se toarna o noua serie din filmul "Planeta maimutelor". Si totusi, e mai frumos sa fim niste maimutici, insa unele cu gust, si feminine. Imi si imaginez o femeie inotand, care poarta cu ea o podoaba inghinala de toata frumusetea. Sincer, cred ca nici un barbat nu ar mai fi atras de frumusetea corpului acelei femei, oricand de mult ar fi muncit ea sa ajunga la greutatea ideala. 
Categoric, epilarea este pentru noi femeile o necesitate, si nu un capriciu. Imi aduc aminte de profa de engleza din liceu, care era mai..."naturala" si isi afisa sub fusta, pe picioare o frumusete de par de te intrebai daca nu cumva suntem la ora de anatomie. :)) 
Eu nu ma vad iesind pe strada, purtand o rochie, o fusta si afisand o minunatie de par pe picioare. Sincer, cred ca toti ochii ar fi atintiti spre mine si nu pentru ca as arata senzational, ci pentru ca as fi de rasul lumii.
Pentru ca sa nu mai am treaba in fiecare vara sau de fiecare data cand as vrea sa port o tinuta chiar mi-ar arata picioarele, as opta categoric pentru aparatele de epilare definitiva. Sunt intr-adevar mai scumpe decat cele traditionale, insa merita investitia pe timp lung. Nu de alta, insa dupa cateva sedinte vei avea pielea fina ca un bebelus.
Pe http://www.tpb.ro/57-aparate-epilare-definitiva am gasit exact aparatul care m-ar scuti in fiecare zi de timp pierdut cu epilarea. In acest fel as putea sa plec spre plaja imediat dupa ce mi-am servit cafeaua, fara sa mai fiu codasa familiei.
Acesta este aparatul in care as investi banii!




Si totusi, daca de anumit "par" as prefera sa scap, de altul mi-as dori sa am grija: este vorba de podoaba capilara. Pe http://www.tpb.ro/5-frizerie-si-coafor am gasit o multime de accesorii care m-ar ajuta sa am mereu parul aranjat, sa fiu mereu in ton cu tenditele stilistilor. Nici nu eveniment nu m-ar suprinde nearanjata, nici o zi nu m-ar gasi cu parul in toate directiile.
Lucrul bine facut, incepe o data cu tine, daca e sa ma las condusa de sloganele electorale. Frumusetea incepe cu tine!


Un comentariu:

  1. Buna,

    Ma numesc Bitu Mihai si vreau sa te anunt ca au inceput inscrierile pentru concursul organizat de Mediapress Advertising SRL cu premii in valoare de 900 euro ( Locul 1 – 500 euro, Locul 2 – 300 euro, Locul 3 – 100 euro) si am fi onorati sa te numeri printer participantii la concursul nostru.

    In data de 10 decembrie vom da startul pentru publicarea de articole, asa ca nu mai este mult timp in care sa te poti inscrie la concurs.

    Pentru ati putea creea cont, trebuie sa intri pe www.bloghub.ro , platforma dezvoltata de noi pentru a putea organiza concursuri pentru bloggeri cat mai corect si cu o jurizare cat mai transparenta.

    Te asteptam sa te inscrii !

    Multumim !

    Bitu Mihai,
    SEO - Mediapress Advertising

    RăspundețiȘtergere