Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 2 iunie 2015

Noi am spus adio, scutecelor: pentru totdeauna! :)

Noi am spus deja "NU" scutecelor. :) Si da, avem doar 1an si 9 luni!Nici macar noaptea la somn nu le mai folosim, nici cand mergem afara. Scutecele sunt o amintire pentru Nico. Singura a decis de mai bine de 2 saptamani sa se ceara la olita chiar si atunci cand o trece "pipi", iar eu am hotarat ca nu mai e cazul sa folosim scutece nici la culcare, noaptea, nici afara. E atat de minunat! E minunata sa o vad cum se cere la olita:" mama, pipi!!! hai!!" :)) Daca ai vedea bucuria ei cand se cere la olita si mai mare bucuria cand vede ca a facut. E mare distractie! Aplauze, laude, zambete. :)
Si nu, nu am citit articole pe net despre cum sa-mi conving copilul sa renunte la scutece. Totul a venit treptat! A fost o munca in echipa pe care am inceput de la 6 luni. Pe 14 februarie anul trecut Nico a facut cunostiinta cu olita, a fost si prima victorie, chiar in prima zi. A fost cel mai frumos cadou pentru "tati". :)
De ce e nevoie ca totul sa fie o reusita? De rabdare, rabdare si multa rabdare. Copilul va constientiza ca e incredibil de bine fara scutec. Si o va face. Poate ca multa lume se va supara pe mine, dar eu am cel mai bun exemplu: copilul meu! Daca iti inveti copilul cu olita si nu renunti, nici un copil nu va tine de pampers cu dintii stransi. Copilului tau nu-i place sa fuga gol prin casa? Sigur da. Si al meu adora sa alerge in picioarele si in fundicul gol prin casa.
Stiu, am avut curaj sa renunt la scutec si noaptea. Am avut incredere in copilul meu! O voi face de fiecare data. Imi voi asculta instinctele si niciodata nu voi spune: " apai e copil, ce stie el". Stie sa spuna cand ii e foame, cand ii somn, cand ceva nu e in regula cu el. A facut acest lucru de cand s-a nascut. :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu