Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 27 iulie 2015

Dorul meu nespus dupa Nico cand era bebelusa...

De o perioada buna m-a luat un dor nebun de Nico cand era mica,mica. Am tot vazut copii mici, ba mai mult, sambata am luat unul in brate. Atunci chiar imi venea sa ma apuc de facut copii. :)) Glumesc, pentru mine nu reprezinta acest un motiv sa mai fac inca un copil. :) Insa intotdeauna in jurul datei cand urmeaza sa fie ziua lui Nico ma apuca un dor nebun de copii mici. Anul acesta parca dorul e mai mare si Nico e tot mai mare. Inca putin si implineste 2 anisori!
Pana acolo insa, maine e ziua mamei mele. De 5 ani de zile nu am mai fost cu ea de ziua ei de nastere. Ma bucur ca anul aceste vom fi toti impreuna si ca va fi si ea cu noi de ziua lui Nico. E minunat sa-i stii pe cei dragi alaturi de tine in momentele frumoase ale vietii. 
Stii, toata lumea spune ca e minunat sa fie 2 frati, ca se ajuta, ca bla bla. Eu am exemplu propriu, ca lucrurile nu stau chiar asa intodeauna si pentru totdeauna. Am cel mai simplu exemplu si mi-e de ajuns incat sa nu contribui la o nereusita personala.
Si sincera sa fiu, nu stiu cum as putea sa impart iubirea enorma pe care i-o port lui Nico. Mi-e imposibil sa impart aceasta iubire. Probabil ca exista loc, insa in capul meu pare ciudata aceasta impartire. Nu stiu, parca nu-mi da un numar intreg. 
Revenind la dorul meu pentru cei mici, poate ca mi-l mai astampar luand in brate alti bebelusi. :)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu