Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 3 februarie 2016

Idee pentru ziua mea de nastere!

Recunosc ca si pe mine ma prinde trendul "Valentine's Day". Imi place sa vad dovezile de iubire sincere. Nu doar acelea afisate si pozate. Imi place sa vad cum dintr-odata tot e in jur capata culoarea iubirii, o culoare rosie, care te atrage si pe tine in mreaja acestei zile.
Nu cred ca dragostea trebuie sarbatorita doar intr-o singura zi, dar cred ca nu ar strica sa o aniversam chiar si atunci cand toata lumea o striga si o arata.
Hai sa-ti zic cum e cand se apropie ziua mea de nastere. Toata lumea incepe sa ma intrebe ce-mi doresc. E un lucru pe care-l displac, pentru ca mereu am crezut ca un cadou trebuie sa te suprinda, trebuie sa te cucereasca prin misterul ascuns in cutia aceea imbracata in ambalaj de sarbatoare. E ca si cum eu mi-as cumpara cadourile, singura, insa cu banii altora. Adica, pana la urma ce sens mai are sa le "ascunda" de mine cei care vor sa mi le ofere, daca eu deja stiu ce voi primi in dar. 
Cei care ma cunosc, stiu ce sa-mi ofere, stiu care e cadoul care ma va suprinde si mai ales vor gasi exact ceea ce-mi doresc. 
Mi-ar placea de exemplu sa primesc o sticla de vin invechit, sticla care sa fie inscriptionata cu data mea de nastere. Nu doar sa fie inscriptionata, ci si produsa in acel an. As intelege mesajul: o data cu trecerea timpului si eu devin mai nobila, precum vinul din butelie. :) Pana la urma nu acesta este scopul imbratranirii? 
Acesta este un cadou care m-ar surprinde in cel mai frumos mod! E cu siguranta ce as pastra toata viata mea! E ceva care mi-ar arata cat de frumos poti sa "imbatranesti" si cat de minunat e sa stii ca cineva considera ca ziua ta de nastere este una cu adevarat importanta si unica. Si evident ca mi-ar placea sa primesc unul dintre vinurile de colectie.


Acesta este un vin din anul in care m-am nascut eu: 1983!
Ei bine, pentru cei care se pregatesc sa-mi ofere un astfel de cadou, mai am inca o optiune.



 Acesta este o "Feteasca Neagra" care are acelasi an de productie si pe care l-am gasit pe http://www.vinuri-pe-net.ro/vinuri-de-colectie/1982-1983.
Cu atatea idei, sper ca cei din jur sa nu ma mai intrebe inainte de 6 decembrie ce-mi doresc de ziua mea. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu