Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 18 martie 2016

Hai serios!

Fiica mea e tot mai haioasa in replici. E incredibila!Intr-o dupa-amiaza in timp ce cantam cu ea ( eu si sotul meu) ne-a facut sa radem cu lacrimi. Canta Nico, canta sotul meu, cantam si eu. Eu m-am oprit si Nico, doar sotul meu mai fredona. Si la un moment dat, se uita Nico la tatal ei si ii spune :" hai serios!" :))
Am ras cu lacrimi! A fost cu adevarat magica. Intr-o zi tot asa canta sotul meu, ma rog fredona ceva melodie, la care Nico: " Hai serios! nu mai canta aiurea. E groaznic" :))) M-a pufnit un ras, de cu greu m-am putut. Stie sa dea cate o replica cand nu te astepti, de te lasa masca. :))
E magica! Suprinde, te face fericit, stie cand greseste si stie sa-si ceara scuze, fara sa-i ceara cineva asa ceva. Uneori ma intreb cum a trecut timpul asa de repede, cum de a crescut atat de repede. Insa totul a fost minunat si va fi extraodinar si de acum inainte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu