Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 10 martie 2016

Secretul frumusetii incepe cu Farmec!

Eram mica, insa imi placea sa stau mult la bunici, mai ales in vacantele de vara, pentru ca atunci eram "libera". :) In rest, ocupata cu scoala. Pentru mine fiecare colt al mobilierului din camera bunicii mele era fascinant. Tot ce gaseam mi se parea interesant, imi capta atentia.
Bunica mea o femeie mica de statura, ca asa suntem cam toate in familie, insa o femeie plina de viata, mereu activa si mereu se ingrijea de aspectul ei, desi avea de intretinut o casa mare cu tot cu o gospodarie pe masura. Mereu avea unghiile curate, parul mereu impletit intr-un coc si prins cu agrafe negre, mici. Fata ei mereu stralucea. Radia a fericire, a bucurie. Nu se rujea decat cand mergea in oras si atunci avea un singur ruj: acela verde, care in contact cu buzele se rosea. ( Sigur toate mamele si buncile stiu de acel ruj. )
Stiu ca in dulapul unde avea o singura perie de par, avea un singur ruj,acela verde si o singura crema: Doina, de la Farmec. Mereu ma intrebam de ce avea acea crema in acel recipient inalt. Mi-a spus ca e singura crema care te face mereu sa fii frumoasa. Si asa era! Bunica mea era cea mai frumoasa!
Ei bine,cat bunica mea era pe afara, ocupata cu treburile matinale, eu am dat iama in dulapul cu "bunatati" pentru frumusete. Am desfacut crema: miroase asa de frumos, ca-mi venea sa ma "parfumez" cu ea. Mi-am pus un pic de deget si m-am dat si eu pe fata.
Pe vremea cand eu eram mica nu erau creme de zi, de noapte si altele. Si probabil ca bunica mea nici nu le-ar fi folosit.
Si acum ii vad acea fata perfecta, care radia de bucurie si care mereu stralucea, de parca cineva ar fi facut-o cu ulei. Avea un ten atat de curat, incat ma tot intrebam cum reusea sa fie atat de perfecta. Mi-a zis o data ca fata ei reflecta sufletului ei. Atunci nu am inteles. Eram prea mica si aceasta expresie era prea complexa pentru mine. Acum stiu sigur ca bucuria vine din suflet si ca acest lucru se rasfrange rapid pe chipul nostru. Sigur acesta e secretul frumusetii: un suflet mereu incarcat de fericire!
Iata ca timpul a trecut, bunica mea a ramas in sufletul meu, pentru ca acolo va fi mereu, iar eu am ajuns sa ii urmez exemplul, sa folosesc doar produse de la Farmec. Stii principiul? Cine nu are batrani sa-si cumpere? Ei bine, cine nu are Gerovital Plant, de la Farmec in baie sa-si cumpere.  Sigur nu e o intamplare faptul ca Gama Gerovital H3 DERMA+ Prof. Dr. Ana Aslan  si-a adjuecat anul trecut premiul pentru cel mai bun produs nou de îngrijire personala lansat în anul 2015.


Asta spune ca orice femeie poate avea farmec, daca alege ce e mai bun. 
Ei bine, folosirea produselor Farmec s-a transmis la mine in familie din generatie in generatie: eu si mama ducem stafeta mai departe. Amandoua folosim crema nutritiva multivitamine.


De foarte multe ori prietenele mamei mele o intreaba ce fonduri de ten foloseste, unde merge la cosmetica, de ii arata pielea tenului atat de perfect. Evident ca putine cred ca doar o crema face atatea minuni. Cu cat e mai naturala, cu atat e minunata pentru ten!
Crema  aceasta, cea nutritiva multivitamine de la Gerovital Plant au facut-o pe mama mea sa-si ascunda varsta. :) Are un ten ca de bebelus: fin. Da, stiu, iti vine sa o tragi de obraji, atata doar ca nu prea ai de ce, pentru ca mama mea e slabuta.
Farmec e sigur e o traditie de familie la noi. E ceva ce s-a transmis din generatie in generatie si care va ramane o traditie si de acum inainte. Ce sa mai vorbim de faptul ca e o traditie a orasului in care traiesc! E cu atat mai mare bucuria. 
Asa ca cine nu are cel putin un produs Farmec, sa-si cumpere! Aici suntem toti cei care ne bucuram de aceasta marca 100% romaneasca: http://www.facebook.com/farmec.company!
Hai si tu!

Acest articol a fost scris pentru competitia Spring Super Blog 2016.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu