Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

sâmbătă, 5 noiembrie 2016

Mosii astia! Tot cu treaba :))

Perioada aceasta m-a cuprins si pe mine, inainte ca marile magazine sa se pregateasca intens de perioada cea mai draga mie: sarbatoarea Craciunului. Ei bine, aseara nu stiu ce mi-a venit mie, poate inspiratia, poate frigul, habar n-am, cert este ca m-am apucat sa-i spun inainte de culcare ca atunci cand impodobim bradul si vine si zapada, vine si Mos Craciun. Si o dau eu in povesti frumoase de-mi dadeau mie lacrimile. I-a placut la cea mica...nici nu se putea, la cata pasiune am pus in povestirea de aseara.
Ei bine, aseara i-am spus ca daca vrem ca mosul sa stie cam tot ce ne dorim, ar fi bine sa-i si scriem o scrisoare, in care sa-i spunem cam toate dorintele noastre. Azi am dat o fuga si prin hypermarketuri, unde...supriza...iarna e deja instalata, cu tot cu gama larga de cadouri pentru cei mici. Si a fost asa de frumos sa-i suprind bucuria, sa o vad cum imi prezinta ea noua gama de jucarii, cum le duce inapoi. Intoarse acasa, cea mica zice sa-i scriem la Mos Craciun scrisoarea in care sa-i spunem ca vrem un "calucior de bebe:. A vazut ea un carucior de papusi, care, recunosc, si mie mi-a placut. Am notat preferintele ei si urmeaza sa i le indeplinesc ajutata de renii lui Mos Craciun. 
Ei bine, dupa ce s-a trezit acum dupa-amiaza ma intreaba de cadouri. Ii spun ca mai este pana vine Mos Craciun, ca pana atunci vine Mos Nicolae, cel pe care il avem noi pe perete. Ca mosul acesta vine cu suprize dulci in...ghetute. La care Nico:
"Mami, nu vine! Mos Nicolae e la selviciu, are treaba. Nu vine decat Mos Claciun!" ( pe un ton foarte hotarat si convingator, asa cum de altfel e ea)
Ii spun din nou ca totusi e frumos si Mos Nicolae, ca vine noaptea, ca si ziua mea de nastere, ca e si ziua ei, ca vom canta iar la multi ani...adica stii ce zic, chestii de convins cei mici, frumoase, de si pe mine m-am convins :)) Ca daca pe mine nu am conving, pe cine sa prostesc?
Ei bine, poate pe mine m-am convins, dar pe Nico sigur nu! Imi repeta ca vine doar Mos Craciun, ca mos Nicolae are treaba, e ocupat si ca nu vine. :))
Cam asa e treaba cu mosii acestia. :)) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu