Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 11 noiembrie 2016

Number one:"ma bulesc"!

Fiica mea e o adevarata actrita! De cateva zile imita un personaj vazut la televizor, cred ca de...2 ori. E vorba de Gina din emisiunea "In puii mei". Si incepe fiica mea sa vorbesc exact ca ea, asa rar, sa-si miste ochii si ce urmeaza e cat se poate de tare "...ma bulesc". :)) Deci, am ras cu lacrimi. :)) E incredibila cat de bine imita un personaj vazut de 2 ori la televizor. Am tot cautat pe youtube, putin ce-i drept, replici ale Ginei din emsiunea "In puii mei" si nu am descoperit ce inseamna de fapt acest "ma bulesc" al piticei mele. :))
Asa a ramas o vorba de-a noastra in familie " ma bulesc". :)) De fiecare data cand vrem sa radem, mai ales seara inainte de culcare, Nico se apuca sa se "buleasca". :)) Si urmeaza un ras cu lacrimi, de nu-mi somnul nu mai vine. 
Acest "ma bulesc"  nu e prima enigma din vocabularul piticei mele. Inca mai am enigme si care cred ca asa vor ramane. :)) Oricum, incetul cu incetul cam toat cuvintele stalcite au fost reproduse corect de la "puguin", la " catacadac", pe romaneste "cotcodac" :)) Uneori parca mi-e dor de strigatul gainii si de puguini. :)
Dar de departe in top, conduce "ma bulesc". Si daca tot e weekend...sa ne bulim cu totii. :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu