Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 5 martie 2018

O cunosti mami pe Anca?

Pitica mea e cu adevarat minunata! Cand mai mergem la cumparaturi mai are si ea preferinte, ca e normal. Evident ca tin cont si de dorintele ei si o las si pe ea sa faca alegeri. De multe ori ii spune:" uite, cumparam acest lucru, si e si mai tare ca e mai ieftin!"
Uneori, recunosc, cumpar lucruri doar pentru ca sunt la promotii, nu neaparat pentru ca am nevoie de ele.
Intr-o zi am mers intr-un hypermarket si am ajuns pe la raionul de parfumuri si acolo erau ceva parfumuri cu Trolls. La care Nico:"mami, imi cumperi si mie parfumul?" " Mai, Nico e cam scump, eu zic ca tura viitoare, am cumparat destule."
Cea mai tare replica a ei: "Mami, dar noi cand cumparam si lucruri scumpe?" :))) A fost geniala!
Apoi intr-o seara am iesit cu fratelo la cafea. Ca sa scap si sa nu fiu nevoita sa o iau de data aceasta cu mine, i-am spus ca plec la serviciu. Si cum plec la aeroport, pentru ca acolo e jobul meu, i-am spus ca iau taxi. Dupa cateva minute ma suna pe facetime de pe Ipodul ei. Si zice:" ce faci mami?" La care eu:" uite, in taxi merg spre aeroport". La care ea:" Da-mi-l pe taximetrist sa-l vad". M-a bufnit un ras de numa numa.
Ei bine, pe acelasi principiu faza tare de azi. Eu cu ea acasa, tata'sau la munca. A trebuit sa treaca pe la contabila cu tot felul de chestii. Si il suna ea pe facetime.
"tati, unde esti?"
"uite aici cu Anca".
Ea bucuroasa de o persoana noua. ( a vazut-o pe Anca cand era foarte mica si nu o mai tine minte)
Incheie conversatia cu tata'sau si vine la mine in baie. Si atentie, urmeaza ceva cu adevarat genial.
"Mami, stii ca tata s-a dus la Anca. O cunosti mami pe Anca?"
Am ras cu lacrimi, singura in baie, dupa ce a plecat ea. Nu am ras in fata ei, evident.
Mi-am adus aminte inca o faza, apropo de chestii la reducere. Eram toti 3 in hypermarket. Tata'sau pune ceva in cos, la care ea ia din cos si ii spune:" azi nu cumparam lucruri scumpe." :)))
Ma intreb de unde le scoate si cum reuseste. E minunata!



 p.s: Trupa de suflet a lui Nico! :) Are gusturi bune ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu