Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

duminică, 28 octombrie 2018

Cea mai tare discutie!

Pitica mea este cea mai suprinzatoare si minunata persoana pe care o cunosc! Este iubitoare, generoasa, lipicoasa, sincera si suparacioasa in ultima vreme. :) Face parte din evolutia ei sau "de-ale varstei".
Fiecare seara e cu povesti destule inainte de somn. De foarte multe ori zici ca nu a avut la dispozitie toata ziua ca sa imi spuna tot. Asa se face ca acum 2 seri inainte de culcare ma intreaba:
- Mami, cand e ziua ta?
- Pai dupa ziua Romaniei, la cateva zile, vine ziua mea, chiar cand vine Mos Nicolae.
- Cum adica sa vina Mos Nicolae la ziua ta? La ziua mea de ce nu a fost?
- Nico, nu vine neaparat pentru mine, insa pe 6 decembrie e Sf Nicolae si atunci m-am nascut.
- Stii ce, mami, eu m-am suparat pe tine! Cum sa-l inviti pe Mos Nicolae la ziua ta si la ziua mea de ce nu a fost?
-Mai, Nico nu l-am invitat, atunci e ziua mea cand vine Mosul la toti copiii si aduce cadouri in ghetute.
- Mami, sa stii ca m-am suparat tare pe tine! Mos Nicolae vine doar la ziua ta si la ziua mea. De ce nu vine Mos Craciun la ziua ta si Mos Nicolae la ziua mea?
- Nico, nu am hotarat eu, atunci m-a adus Vica pe lume. Tu esti nascuta vara.
- Stii ce , mami, am sa vorbesc cu mosul sa nu-ti aduca nici un cadou in ghetute, pentru ca l-ai invitat doar la ziua ta!
Si s-a intors suparata cu spatele la mine. Si nu, nu am inteles la nici un consens. :))
Nu e tare cum gandesc copiii sau unii? MI se pare MAGIC! Eu nu stiu daca la varsta ei gandeam asa, faceam asemenea asocieri.
Stiu sigur ca nu eram chiar asa de incapatanata. Are multe trasaturi de la fratele meu. Cand se supara Nico, cand are fixurile ei legate de imbracaminte, de iesit, de prins par si altele, il vad pe fratele meu.
Intre timp avem inca o masea in plus! Prima maseluta definitiva si inca nici un dinte lipsa. :)
Maine va fi prima ei vizita la dentist, ca sa sigilam maseluta.  Are cei mai frumosi dinti pitica mea!
De cand i-a iesit maseluta foloseste si apa de gura. De spalat pe dinti se spala si pana acum de 2 ori pe zi si foloseste apa de gura si sincer se vede! Si se vede si ca nu mananca dulciuri. Evident ca iubeste ciocolata, dar nu bomboane si alte dulcegarii, desi nu i le-am interzis. A venit de la sine, pentru ca eu nu mananc dulciuri, gume, nu beau suc, deci nu a avut tentatii. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu