Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 13 noiembrie 2019

Fuga de noi!

Sa-ti gasesti linistea interioara cred ca e cea mai mare realizare a zilelor noastre! Sa iti doresti sa mergi acasa, sa inchizi usa, sa inchizi telefonul si sa te bucuri de mediul caminului, asta inseamna cu siguranta sa fii cu adevarat |"bine cu tine".
E la mare moda "alergatul" la competitii, pentru diferite cauze. Dar de ce nu ai alerga pentru tine, daca chiar iti face placere? De ce trebuie sa o faci ca sa vada lumea? Ei bine, am observat ca toti cei care fac acest lucru nu si-au mai gasit linistea: toti au divortat! Am atatea exemple, incat chiar pot generaliza. Sau mai exista categoria care inca nu e casatorita, e de o varsta cu mine si pare ca s-au gandit sa fuga de ei. Si eu mai alergam, insa uneori dimineata, dupa ce o lasam pe Nico la gradi si o faceam ca imi placea. Imi puneam castile si alergam cat puteam. Nu aveam targete, nu share-uim, nu astept like-uri, nu asteptam nimic la schimb. Era o chestie personala.
Oricine, orice ar zice,unul din parteneri din cuplu isi doreste un copil. Pentru mine e ceva normal sa fie asa. Stiu, normalul nu e pentru toata lumea, de aceea am scris "unul din parteneri". Am atatea exemple, incat as zice ca nu am nici un exemplu care sa fie exceptia de la regula. Stii cum e, distractia din cluburi, iesitul in oras la un moment dat devine obositor. Vrei ceva care sa-ti completeze cu totul existenta. Da, stiu un animal de companie, poate fi alternativa. Ma abtin sa zic ceva la acest capitol, pentru ca as isca cu siguranta ceva divergente. 
Hai sa facem lucrurile care ne fac placere, ne relaxeaza, fara sa asteptam incontinuu aplauzele si like-urile celor din jur. Pentru mine cei care fac acest lucru, au o mare problema cu ei si doresc atentia celor din jur. Din partea mea nu vor avea niciodata nici un like, pentru ca trairile false, viata de dragul imaginii e contrar a ceea ce cred eu ca inseamna esentialul!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu