Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

duminică, 12 decembrie 2021

Eu, bine cu mine!

 Sunt oameni care apar in viata ta fix cand te gandesti ce sa faci ca sa mergi inainte,pt ca ai trecut prin multe trairi dureroase…e prima data in viata mea si am ajuns la 38 la numar,cand nu-mi fac planuri, nu vizualizez relatii in viitor,cand nu vreau sa ma vad sau sa ma raportez la viitor…stiu,ma repet: dar nu am decat acum si aici! Maine chiar nu-mi apartine. Cat despre ziua de ieri, sigur am facut si zis ce am simtit! Nu o regret!

Anul acesta de ziua mea ( La multi ani,mie!) am avut parte de cele mai frumoase momente! Nu m-a interesat ca servetelul de pe masa poate nu sta la un anumit unghi, ca eu nu dau bine in poza pentru ca imi sta spranceana in sus sau ca e cineva pentru care ar trebui sa fac ceva special. Poate pt ca nu e nevoie sa cosmetizez viata, sa cosmetizez ce traiesc sau sa “dau bine”. Pentru prima data fac ce simt fara teama! Spun ce gandesc, ce simt si nu e nimeni care sa-mi puna bandaj pe gura sau sa ma opreasca sa vorbesc,spunandu-mi ca nu e bine…bine? Pentru cine? Nu traiesc in raport cu altii. Viata nu trebuie traita in raport cu nimeni. Ceilalti o traiesc in raport cu ei, nu se gandesc la tine,daca e bine sa nu pentru ca tu sa traiesti asa. Nu le pasa! Doar la nivel de barfa!

Anul acesta de ziua mea pentru prima data (!!!), trebuie puse toate semnele exclamarii disponibile, am mers in magazin, am ales o rochie, care nu era la reducere,am intrat in cabina de proba si mi-a placut ce am vazut in oglinda, si am si cumparat-o! Anul acesta de ziua mea lucrurile au decurs de la sine frumos si lin! Si a fost cu adevarat frumos!

Anul acesta nu a fost nimeni care sa-mi taie aripile! Anul acesta a fost doar gandul si trairile mele! 

E prima data cand fac cu adevarat ce simt,cand nu mi-e teama sa spun, sa recunosc,cand nu am planuri de viitor! Care viitor? Stii ce zi e maine, cu ce vine ea? Stii ce aduce ziua de dupa ea? Eu stiu ce vreau sa aduca prezentul! Viitorul il construiesc din prezent,fara sa-l gandesc!

Am ajuns sa-mi dau seama de multe lucruri si am ajuns sa fiu “bine eu cu mine!”. Si daca sunt bine si ma vezi ca e asa,de ce ai incerca sa-mi pui piedica?

Sunt oameni care iti consuma energia, sunt oameni care iti ofera energie,care te incarca! Am descoperit o persoana care face ca eu sa ma incarc, fara sa fiu conectata la priza. :) E de ajuns sa simt, nu mi-e teama sa spun ce simt! Si asta e chiar o noutate! Sa spun ce simt fara sa-mi fie teama! Sa fiu eu,fara sa cosmetizez ceva fizic si sa stiu ca sunt placuta,in primul rand de mine! 

Si da,ma bucur ca esti aici acum si ma bucur ca lucrurile merg de la sine, in tandem, ca exista o conexiune cum poate altii au crezut ca ar trebui sa fie sau au scris despre ea la nivel de ideal, ma bucur de tot ce aduce fiecare moment cand esti si cand nu esti,stiind ca am gandurile indreptate spre tine! Nu pot sa-ti promit nimic in viitor, stiu ce am acum cu tine si e de ajuns! Pot sa iti fac promisiuni,dar nu cred ca e cazul ca sa te tin acum cu mine. Las lucrurile se decurga de la sine, fara sa fortez nimic. Pentru ca nu vreau sa fie nimic fortat. Totul e natural, atat de natural,incat stii ca zic, ca e ireal. Si nu, nu vreau sa ma ciupesti,pentru ca stiu ce traiesc!

Si da,iti multumesc ca m-ai facut,cu siguranta fara sa vrei,sa ma vad asa cum poate ma vezi tu sau asa cum ma stiam eu cand ma iubeam!

 







Un comentariu:

  1. VORAȚI EFICIENT URGENT PENTRU A AJUTA LA READUCEREA FOSTA IUBITĂ ȘI LA SALVAREA CĂSĂTORIEI
    Bună tuturor, numele meu Rosalba sunt atât de copleșit de bucurie, mulțumesc Dr.GURU. Soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie cu câțiva ani în urmă și am fost foarte devastată pentru că nu i-am făcut niciodată nimic rău, am rămas cu cei doi copii ai mei și o slujbă care plătește puțin. Aproape că am renunțat până când am văzut o mărturie online despre Dr.GURU despre cum a ajutat o mulțime de oameni, așa că l-am contactat surprinzător la 24 de ore după ce am făcut ceea ce mi-a cerut doctorul să fac, soțul meu s-a întors a doua zi după vrajă. eu să-l iert și am promis să nu plec niciodată. Sotul meu s-a intors de 6 luni si nu am avut niciodata probleme, ma bucur ca nu m-am indoit de Dr.GURU. Acum sunt sigur că poate rezolva orice problemă cu ajutorul rapid. De asemenea, îl puteți contacta acum pentru ajutor.
    E-mail: saguruu087@gmail.com

    RăspundețiȘtergere