Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 11 martie 2022

Traiesc prezentul si savurez clipa!

 Desi nu mi-am propus, anul 2022 e anul meu! De fapt m-am gandit la 2022 ca la un an al noului, cu totul nou: new me! Mi-am propus sa ma reapuc de condus si conduc in drum spre munca, mi-am propus sa-mi cumpar doar hainele pe care mi le doresc si asta fac, mi-am propus sa ma iubesc, sa nu las pe nimeni sa-mi strice echilibrul si sa nu mai las de la mine. E simplu: ma placi, ma iubesti asa cum sunt bine, nu se intampla asta, atunci e cam clar ca nu ai ce cauta in viata mea. Nu vreau sa mai fac compromisuri, doar ca sa nu supar pe nimeni, doar ca sa fie bine pentru ceilalti. Anul acesta vreau sa fie bine pentru mine.

Pentru prima data azi-noapte am visat-o pe mama si zambea, era multumita de mine si nu era incruntata si mereu nemultumita de mine, ca pana acum. As avea multe sa-i spun, dar poate ca ma aude de unde e. Doar atat o tot rog: de acolo de unde e sa aiba grija de tata!

E prima data in viata mea cand nu mi-am facut planuri, scenarii, cand nu m-am gandit la "noul" din viata mea proiectat in viitor, nici la "vechiul". De ce? Pentru ca nu am decat ziua de azi si pe aceasta vreau sa o traiesc asa cum imi doresc! Mama nu a avut ziua de maine. Poate pentru ca nu si-a dorit-o, de fapt sunt sigura!

Viata merita traita, fiecare zi trebuie savurata, nu trebuie bifata. Varsta nu reprezinta nimic, decat chiar un numar. Important e cum te simti, ce porti in suflet si cum iti doresti sa vina urmatorii ani. Echilibrul mental si sufletesc e important! Cel mai important!

Eu am avut curajul sa ma gasesc, sa spun ce simt, ce gandesc si asta m-a facut cu adevarat multumita cu mine! Chiar ma iubesc! Am invatat sa descopar lucruri care imi plac, am ajuns sa fiu o noua "Aura", una la care am visat, pe care am visat-o, sa traiesc, sa iubesc, sa nu-mi fie teama sa spun 'stop", "nu", doar de teama de a nu pierde pe cineva. E nevoie de compromisuri, insa nu sunt dispusa sa le fac doar eu! Eu imi asum chiar cu totul: capul, mintea, sufletul, trairile, insa daca nu vrei sa te tii de bratul meu, atunci chiar poti sa dansezi la bratul altcuiva. Nu pot fi langa tine doar cand nu ai cu ce sa-ti umpli timpul. Poate nu e asa, dar asa lasi sa se inteleaga. :)

Iti scriu aici, pentru ca poate citind randurile acestea vei intelege ca nu e un repros, e pur si simplu realitatea vazuta de la mine. Si daca nu vrei sa fii langa mine, de ce mereu te reintorci? Da, stiu, ai avut dezamagiri in viata, si eu,dar nu am considerat ca si tu vei o dezamagire. Nu am plecat de la premisa ca ma vei lasa balta, ca nu ma voi simti bine langa tine. Savurez fiecare moment, fara sa am telefon, ceas langa mine. Cand sunt langa tine, sunt doar cu tine si atat!

Stiu, la inceput a fost timpul de vina si viata mea complicata, insa cand am spus foarte clar ca "da" e adevarat, ai vazut ca acestea chiar nu au mai stricat nici un moment. Nu mi-e teama sa-mi asum, sa ma bucur de tine, de noi, de ceea ce o fi sau mai bine zis ce este. 

Sunt aici si acum, traiesc prezentul si savurez clipa!





3 comentarii:


  1. Să-mi trag întâi răsuflarea… nu știu cum să încep… ce anume să încep?? E totul … așa spontan fără a mă gândi e bine ce fac? Să încep prin ați transmite sincerele mele CONDOLEANȚE? Nu vreau să fiu înțeles greșit dar totul a început acum de câteva zile, când văzusem o poză pe fb. O poză care pur și simplu m-a săgetat mi-a răsuflat o oarecare tristețe…mi-a stârnit așa o curiozitate o nedumerire… un interes. Dar ce interes?? că doar eu nu am nici un interes! O poză în care ești atât de tăcută dar în acelaș timp parcă țipi: “ajutorrr nu găsesc ieșirea, dezlegați-mă, vă rog…vreau să evadez…”
    Acea poză mi-a rămas întipărită dar am trecut peste. fiind și ocupat cu rutina mea zilnică mi-am văzut de drumul meu. După câteva ore am deschis din nou telu, din nou fb și am zărit aceeași imagine tristă, acea persoană pe care eu o cunoșteam ca ffind Aura dar mii s-a părut ca nu este aceeași Aura pe care o știam de mult, pe care o vedeam din când în când în poze, energică și zâmbitoare lângă minunăția ei de fetiță, alături de familia ei veselă și frumoasă. Mi-am dat seama că ceva lipsește uitându-mă la mai multe poze parcă transmiți prin ele tristețe suferință.
    Am deschis la un moment dat blogul tău, am citit o oarecare postare dar nu prea am înțeles și atunci am luat-o de la început din 2010. Felicitări ! Mii s-a părut extraordinar, atâtea momente și lucruri frumoase pozitive… toată evoluția, pasiunea pt pescuit…întâmplări frumoase…nunta.. sarcina… pregătiri…
    Mă treceau fiori când am citi postarea din 15 octombrie 2013, acele emoții, trăiri minunate fără gânduri fără griji. Momente și trăiri ce fac parte din viața noastră, care, oricât am dori nu se vor șterge niciodată 😊
    Dar când am ajunt la prima postare din 2021… mii s-a pus un nod în gât, nu mai vedeam nimic în față mii s-a tăiat respirația și nu îmi venea să cred ceea ce citesc! Mi-au dat lacrimile instant. Îmi zic nu e adevărat doar adineaori era mai bine și ajunsese acasă…
    Îmi pare nespus de rău sincer, pt toată durerea și suferința prin care ai trecut….singură !!
    Îți doresc să nu-ți pierzi niciodată încrederea în tine să ai puterea și curajul de a trece peste. Privește înainte, vezi partea frumoasă a vieții, și e atât de frumoasă… Sunt episoade dificile și grele de multe ori, nu este totul roz sau totul așa cum vedem poate într-o poză postată important este să avem credință în Bunul Dumnezeu să ne rugăm Lui. Este singurul care ne poate ajuta chiar dacă câteodată ne întrebăm “Doamne unde Ești acum când am atâta nevoie de Tine”
    Dar să știi că El este acolo ne urmează fiecare pas și ni se arată că există, exact atunci când probabil ne pierdem și ultimul firicel de speranță. Uită-te în oglindă, uită-te la Nicoleta și vei vedea cea mai frumoasă creație a Lui
    Gândește pozitiv exact ceea ce spuneai chiar tu la începutul blogului “Puterea magică a gândului”
    Uită-te în ochii acelei minunate ființe ce ai adus-o pe lume, doamne cât e de frumoasă, și cu siguranță te vei regăsi o vei descoperi pe Aura cea puternică cea pe care nimeni și nimic nu o prăbușește pt că este o zicală adevărată: “ce nu te omoară te face mai puternic”
    Fii puternică, trăiește-ți visele, iubește-te și lasă-te iubită, tot ce faci fă din dragoste, dăruiește tot ce e mai bun și vei primi tot ce e mai bine. Viața este ca un bumerang, totul se întoarce la tine.
    Îți doresc din toată inima o viață frumoasă,sănătate, liniște sufletească, putere și speranță.
    Lasă-ți sufletul să zâmbească din nou și transmite-l pe buze…
    Cu drag MCS

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc pentru ca ti-ai facut timp sa-mi scrii. E absolut clar ca ma cunosti bine,ca nu ai trecut prin postarile mele,fara sa le citesti cu sufletul,iti multumesc pentru toate cuvintele minunate spuse,pt ca si tu crezi in mine,asa cum o fac si eu de ceva timp! Mi-a luat mult sa ma ridic de jos,am facut-o singura,desigur,Nicoleta a fost unul dintre motive,insa sunt mandra ca singura am ridicat capul din pamant si cu inima sfasiata si cu multa suferinta,am zis ca trebuie sa vad cateva raze de soare dintre nori..:
    Mi-e tare dor de ea…uneori simt ca nu pot respira de dorul ei…uneori mi se pare ireal ca nu e aici sa o aud,sa-i vorbesc,sa rad cu ea,cu mama…
    Comentariul tau a insemnat mai mult pentru mine,decat as putea scrie,chiar si eu,care cred ca am cuvintele mereu la indemana…
    Cineva chiar citeste si ma simte,si asta inseamna ca nu e totul in zadar!
    Iti multumesc,MCS!
    Te imbratisez cu mare drag! 🤗

    RăspundețiȘtergere
  3. VORAȚI EFICIENT URGENT PENTRU A AJUTA LA READUCEREA FOSTA IUBITĂ ȘI LA SALVAREA CĂSĂTORIEI
    Bună tuturor, numele meu Rosalba sunt atât de copleșit de bucurie, mulțumesc Dr.GURU. Soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie cu câțiva ani în urmă și am fost foarte devastată pentru că nu i-am făcut niciodată nimic rău, am rămas cu cei doi copii ai mei și o slujbă care plătește puțin. Aproape că am renunțat până când am văzut o mărturie online despre Dr.GURU despre cum a ajutat o mulțime de oameni, așa că l-am contactat surprinzător la 24 de ore după ce am făcut ceea ce mi-a cerut doctorul să fac, soțul meu s-a întors a doua zi după vrajă. eu să-l iert și am promis să nu plec niciodată. Sotul meu s-a intors de 6 luni si nu am avut niciodata probleme, ma bucur ca nu m-am indoit de Dr.GURU. Acum sunt sigur că poate rezolva orice problemă cu ajutorul rapid. De asemenea, îl puteți contacta acum pentru ajutor.
    E-mail: saguruu087@gmail.com

    RăspundețiȘtergere