Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 10 august 2012

Invitatii de nunta


In dimineata aceasta am vazut cea mai tare invitatie de nunta de pana acum. Mi-a placut tare mult prezentarea si ideea. Invitatia de nunta, e un puzzle. Invitatia de nunta e a unor prieteni de-ai nostri care luna viitoare isi vor uni destinele. Am mai vazut acum ceva vreme inca o invitatie de nunta interesanta,cum o deschideai in partea stanga era trecuta luna in care se tinea nunta si era incercuita data. Ideea cu puzzle mi se pare cea mai tare idee pentru o invitatie de nunta.Sunt absolut convinsa ca si nunta va fi la fel de frumoasa. Acum mi-a venit o idee cu invitatie de nunta: nu stiu daca exista sau cat e de costisitoare: o felicitare muzicala, in care cei doi protagonisti sa spuna ce ar scrie in mod normal pe o invitatie de nunta.Vad ca in aceasta dimineata am idei, pentru ca tocmai mi-a mai venit inca una: un tub inchis, iar in tub sa fie biletele legate de detaliile evenimentului, iar in momentul in care deschizi tubul, pur si simplu sa sar biletele, ca si confetiurile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu